niedziela, 7 maja 2017

Odżywka dla wymagających? PETAL FRESH ORGANICS Scalp Treatment Conditioner




Witam Kochani!


Oj wiem, że bardzo długo mnie tu nie było i nie mam nic na swoje usprawiedliwienie. A może i mam? Cóż, same/sami wiecie jak to jest, codzienność, dużo obowiązków, wyzwań, oczekiwań, szczególnie wśród młodych:) Ale powracam! Mam nadzieję na dłużej, intensywniej i jeszcze lepiej. W lepszej odsłonie i z wieloma pomysłami na recenzje, makijaże i wiele innych urodowo - życiowych aspektów naszej wirtualnej znajomości:) A co dziś dla Was przygotowałam?

Opinię na temat pewnej odżywki do włosów. Jeśli daawno tamu mnie odwiedzaliście wiecie, że jestem posiadaczką długich włosów, raczej z kategorii bardzo długich:) Całkiem niedawno, w popularnym TESCO, na promocji, za dyszkę, dorwałam taką oto odżywkę: 



 ODŻYWKA PETAL FRESH ORGANICS SCALP TREATMENT CONDITIONETR

Zacznijmy od składu:)

SKŁAD ODŻYWKI

Aqua (Water), Glycerin (Derived from Vegetable Oil), Isopropyl Palmitate (Derived from Palm Oil), Caprylic/Capric Triglyceride (Derived from Coconut Oil), Behenyl Alcohol (Derived from Coconut Oil), Cetearyl Alcohol (Derived from Coconut Oil), Cetyl Alcohol (Derived from Coconut Oil), Stearyl Alcohol (Derived from Coconut Oil), Hydroxypropyl Methylcellulose (Derived from Cotton Fiber), *Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Retinyl Palmitate (Vitamin A), Panthenol (Vitamin B5, Derived from Honey), *Vitis Vinifera (Grape) Seed Extract, *Salvia Officinalis (Sage) Leaf Extract, Orbygnya Oleifera (Babassu) Seed Oil, *Tussilago Farfara (Coltsfoot) Flower Extract, *Achillea Millefolium (Yarrow) Extract, *Equisetum Arvense (Horsetail) Extract, *Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, *Althaea Officinalis (Marshmallow) Root Extract, *Chamomilla Recutita (Chamomile) Flower Extract, *Melissa Officinalis (Lemon Balm) Leaf Extract,*Thymus Vulgaris (Thyme) Extract, Dehydroacetic Acid (Derived from Cane Sugar), Benzyl Alcohol (Derived from Fruit), Fragranced with Essential Oils.


Jest on całkiem długi, ale za to pełen ekstraktów odżywczych. Dzięki temu, produkt ten stanowi idealne uzupełnienie pielęgnacji skóry głowy i włosów takich jak moje: długich, obciążonych, pozbawionych blasku. Osobiście, jestem bardzo zadowolona z tej odżywki: nie obciąża moich długich włosów, sprawia, że są lśniące i nie mam problemu z ich rozczesywaniem. Myślę, że jest to produkt godny polecenia. Zwłaszcza, gdy zwrócimy uwagę na właściwości drzewa herbacianego: 
  • antyseptyczne
  • dezynfekujące
  • przeciwzapalne
  • przeciwwirusowe
  • bakteriobójcze
  • grzybobójcze

Znacie ten produkt? A może polecicie coś fajnego i łatwo dostępnego do długich włosów?:)

5 komentarzy:

  1. No cześć 😀
    Czailam się na nią w Tesco i w końcu zapomniałam kupić, szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  2. Marka jest mi kompletnie obca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ich produkty, tego nie znam, ale te które miałam fajnie się spisywały ;)

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))