poniedziałek, 22 czerwca 2015

Niezawodny duet do brwi od Catrice

Cześć!

Przez długie lata ze swoimi brwiami nie robiłam nic. W czasach licealnych dostrzegłam, że moje bardzo gęste i długie włoski na brwiach zupełnie nie pasują do mojej dosyć małej, pociągłej twarzy. Wtedy też, siostra pomagała mi przy ich regulacji. Po latach sama nabrałam wprawy, nadając im odpowiedni kształt. Podkreślanie tej części naszej urody za pomocą kredek, cieni, poznałam dopiero na studiach. Ostatnio używam do tego celu dwóch wspaniałych produktów, dzięki czemu czynność ta jest bajecznie prosta;) Pierwszy z nich to Catrice, Eye Brow Stylist.



Jest to produkt z bardzo naturalnym kolorem, nie odcinającym się od kolorystyki oprawy oka. Mój odcień to 040 Don't Let Me Brow'n. Kredka jest wystarczająco miękka, ale nie rozmazująca się, co bardzo ułatwia malowanie. Daje ładny i nie rażący efekt, co bardzo mi odpowiada. Najgorsze, co może sobie zrobić kobieta, to brwi odmalowane jak od linijki i, tzw. efekt flamastra:P Kolejnym plusem jest bardzo poręczna szczoteczka do brwi, która rozmazuje kontury po nadaniu kształtu brwiom. Gorąco polecam, to naprawdę świetny kosmetyk w niskiej cenie (ok. 12 zł). Obecnie trwa jeszcze promocja w naturze - 40% na kolorówkę, więc warto się przejść i przyjrzeć się tej kredce z bliska.




Drugi produkt to Catrice, Eyebrow Lifter, czyli kredka rozświetlająca łuk brwiowy. Ma jasno różowy odcień, jest miękka, dosyć łatwo się rozciera. Kredka przepięknie otwiera nam oko i podnosi optycznie brwi, co każdej osobie, która ma opadającą powiekę podobnie do mnie, świetnie poprawi cały makijaż oka. Świetnie nadaje się również na linie wodną, nie powodując żadnego dyskomfortu. Podsumowując kredka jest produktem, który przyjdzie na ratunek zmęczonej twarzy. Jednak nie jest to produkt niezastąpiony, bo w tej roli świetnie sprawdza się również rozświetlacz do twarzy i każdy jasny, naturalny cień do powiek:)


 Tak prezentują się kolory na skórze:



Macie te produkty? czym podkreślacie swoje brwi??:)



9 komentarzy:

  1. Ja używam cieni od catrice , w sumie jakoś jeszcze nigdy nie używałam typowej kredki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z Catrice bardzo lubię żel koloryzujący, Eyebrow Filler. :) Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam, ale wyglądają zachęcająco :))

    pieknekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja moje brwi jedynie reguluję. Mam kredkę do brwi ze Sleeka ale jakoś źle się z nią czuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podkreślam brwi bo uważam, że nie jest to u mnie konieczne a pod łuk brwiowy używam jasnego cienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej kredce na pewno przyjrzę się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja do brwi zazwyczaj używam cieni, tych kredek nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta kredka rozświetlająca wpadła mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja aktualnie używam kredki do brwi :)

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))