poniedziałek, 8 czerwca 2015

A Ty smaruj się, to taka piękna gra!;)



Witam po długiej przerwie!

Po raz kolejny, firma Eveline, uraczyła Nas naprawdę godnym polecenia produktem. Balsam, o którym dzisiaj napiszę, uratował moją skłonną do podrażnień i bardzo wrażliwą skórę.
Całkowicie niezaprzeczalnym bohaterem dzisiejszego posta jest :

Eveline, Extra Soft Professional, Multiregenerujące mleczko do ciała



A tak właściwie, czym owy produkt zasłużył na miano bohatera? Plusów jest naprawdę wiele. Zacznijmy od opakowania, czyli wygodnej, czerwonej buteleczki z pompką, która działa bez zarzutu. Przejdźmy do zawartości... Świetna, lekka konsystencja, która bardzo łatwo się rozprowadza. Wystarczy naprawdę niewiele produktu, aby pokryć całe ciało, dzięki czemu mleczko jest niesamowicie wydajne. Bardzo szybko się wchłania, więc na obecnie panującą aurę za oknami - rewelacja! Pozostawia na skórze przepiękny, delikatny, owocowy zapach. Skóra po nim jest miękka, gładka i bardzo dobrze nawilżona. Taki stan, utrzymuje się naprawdę długo. Zaczerwienienia, które miałam na ramionach (czerwone suche plamy) zniknęły! Jestem w bardzo pozytywnym szoku i wiem, że kupię kolejne opakowanie, lub coś podobnego tej frmy. Brawa dla producenta:) 





Obietnice umieszczone na opakowaniu są w 100 % zasadne i odczuwalne:)






Dla zainteresowanych umieszczam skład produktu. Na samym początku listy mamy bardzo fajne składniki, a mianowicie:

Glycine Soja Oil - emolient, kondycjoner
Urea - mocznik, substancja głęboko nawilżająca i zmiękczająca skórę
Macadamia Ternifolia Seed Oil - olej makadamia
Hyaluronic Acid- kwas hialuronowy 






Znacie ten produkt? Jeśli nie, koniecznie wypróbujecie, naprawdę warto:) 




11 komentarzy:

  1. Miałam, zapach nie przypadł mi niestety do gustu i rozstałam się z nim. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam suchą skórę... muszę spróbować owego zioma!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie uzywalam jeszcze, ale mam w swoich zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go, ale na razie mam spore zapasy balsamów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam, ale po Twojej recenzji aż zachciało mi się lecieć do sklepu i kupić. ;p
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam ale chętnie wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałam go kiedyś ale oddalam bratowej i jest zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te pompki są bardzo wygodne dopóki balsam nie zacznie się kończyć

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))