piątek, 18 kwietnia 2014

Wielkanocny Mazurek kajmakowy- czyli coś dla łasuchów:)

Cześć Dziewczyny!

Jak Wasze przygotowania świąteczne? Ja już mam dość, pomimo, że bardzo lubię sprzątać, piec, gotować. Dzisiaj, po raz pierwszy  w życiu upiekłam wielkanocnego mazurka. Jakoś nigdy u mnie w domu nie robiło się takiego ciasta. Muszę przyznać, że jestem z siebie bardzo zadowolona, co prawda, jeszcze nie było degustacji, ale wygląda wyśmienicie, i samo połączenie smaków w ciastku już przyprawia mnie o cieknąca ślinkę;P Co więcej, nie jest to żaden znaleziony przepis w internecie, a moja autorska wariacja kulinarna:) Są to dwa kruche placki, takie jakie robię na szarlotkę, przełożone konfiturą wiśniową wymieszaną z galaretką cytrynową. Góra została obficie zasmarowana masą kajmakową, posypana orzechami, wiórkami kokosowymi. Pojawił się tez kolorowy akcent w postaci czekoladowych drażetek. Tadamm:


Przy okazji pokazuję fajny, matowy makijaż, idealny na świąteczne śniadanie w gronie najbliższych:)



  Cała twarz, a w tle ciacho:)


Jak Wasze przygotowania?? 

Udanych Świąt Kochani!

6 komentarzy:

  1. Piękny makijaż i wyjątkowo smakowicie wyglądający mazurek :)
    U mnie w domu co roku jest co najmniej 3 różne rodzaje mazurka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zawsze sernik, makowiec, babeczki, a w tym roku i mazurek:))

      Usuń
  2. Mmmm, smakowicie wygląda ;)) U mnie ciasta dopiero jutro będą się tworzyły, dziś jedynie kokosanki i sprzątania część 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. UuuU pychota! a makijaż bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam paletkę Hean w takich samych kolorach jak te w Twoim makijażu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten akurat wykonałam paletką Lovely, Nude Make Up Kit:)

      Usuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))