wtorek, 1 kwietnia 2014

Kilka słów o zapachach od firmy Avon... Czyli mój mały nałóg.

Cześć Dziewczyny!

Nie wyobrażam sobie wyjścia z domu bez popsikania się jakąś wodą toaletową, mgiełką czy czymśkolwiek, co ładnie pachnie i poprawia mi humor:) Odkąd zamówiłam swój pierwszy zapach z Avonu, pozostaje im wierna. Mają szeroki asortyment z tym związany, co więcej, często pojawiają się nowe zapachy. Żeby nie skłamać, wypróbowałam u nich już może z 10 różnych wód toaletowych/perfumowanych, i właściwie nigdy się nie zawiodłam. Myślę, że są to produkty naprawdę warte swojej ceny. Obecnie, używam wymiennie czterech zapachów, i to własnie o nich powiem kilka słów w dzisiejszym poście. A mowa o:


1. Woda perfumowana Outspoken by Fergie, 50 ml
Owoc karamboli, mrożone jeżyny, tuberoza, nocny jaśmin, passiflora, heban, skóra, wetiwer
Zapach z charakterem. Ma coś wyjątkowego w sobie, jak dla mnie bardzo charakterystyczny. Raczej na większe wyjścia.

2. Woda perfumowana Avon Femme, 50 ml
Różowy grejpfrut, śliwka, fiołek, płatki jaśminu, dzika orchidea, magnolia, bursztyn, brzoskwiniowa skórka, nuty leśne, piżmo
Mój obecny faworyt, jest po prostu piękny, najbardziej wpisuje się w moje gusta. Bardzo kobiecy, lekki, idealny:) Wkurza mnie ciągle spadająca nakrętka- to jedyny minus.

3. Woda perfumowana Little Black Dress, 50 ml (bez atomizera)
Cyklamen, ylang-ylang, śliwka.
Klasyk-jest już dosyć długo w ofercie Avonu, lubię go, używam gdy mi się nudzą pozostałe :P Kupiłam za grosze(wersje bez atomizera są dużo tańsze, zazwyczaj kosztują ok. 20-25 zł, czyli są o połowę tańsze!)

4. Woda perfumowana Incandessence, 50 ml (bez atomizera)
Brzoskwinia, róża, drewno tekowe
Jest to chyba najdłużej utrzymujący się z tych zapachów. Również pięknie pachnie, bardzo go lubię i wciąż do niego wracam:)


A wy macie jakieś wody z Avonu??:)

18 komentarzy:

  1. Z LBD mam to samo :-) stoi i co jakiś czas do nich wracam. Mam tez takie ładne o zapachu piwonii z jakiejś limitowanej seri, pieknie pachna, lekkie i swieże mimo, ze kwiatowe.Kojarza mi sie z latem. Tez przetestowalam sporo perfum z ich oferty. A Np moja mama od kilkunastu lat jest wierna Célèbre- i ten zapach wyniucham ze stu kilometrow ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, moja też od kilku lat używa jednego z Avonu, z tym ze jest to Perceive, i również wyczuję go z dalekich rejonów;)

      Usuń
  2. O, a ja kilka dni temu przygotowałam sobie zdjęcia do podobnej notki. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, cóż za sprzężenie myśli:P to czekam na Twój post!:))

      Usuń
  3. jestem ciekawa zapachu Femme :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi z Avonu najbardziej podobała się TTA Forever

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zdecydowanie jeden z lepszych w Avonie, ale cena jak na razie mnie odstrasza, jeszcze nie trafiłam na jakąś promocję.

      Usuń
  5. Uwielbiam Sensuelle od Avon. Ostatnio zaciekawiła mnie Femme :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam obydwie, chociaż osobiście wolę Femme:)

      Usuń
  6. Ja mam bardzo dużo zapachów z Avonu, w swojej kolekcji mam jeszcze zapachy, których już dawno nie ma w sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapachy się często zmieniają dosyć. Pewnie masz pokaźną kolekcję:)

      Usuń
  7. Paletka wygląda kusząco . Jaka jest cena regularna i jaka jest pigmentacja? Pomadka też wygląda ciekawie. Swego czasu miałam wodę toaletową Pur Blanca i Incensse . Bardzo lubiłam tą pierwszą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pigmentacja jest całkiem niezła, powiedziałabym, że na 4. Cena regularna tej paletki oscyluje gdzieś ok. 25zł. Pur Balce mam gdzieś jeszcze, jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Femme uwielbiam ! A na większe wyjścia Ultra Sexy ;) Teraz myślę nad zamówieniem Outspoken by Fergie

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam/mam 2 pierwsze :) i jeszcze z 10 innych zapachów tej firmy - Avon zdecydowanie króluje u mnie pod tym względem

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Avonowych zapachów najbardziej lubię Tomorrow i Herve Ledger Ete :)

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))