środa, 22 października 2014

Ordinary&beauty odpowiada:)

Cześć!

Częstotliwość publikowania postów u mnie znacznie zmalała, a to z powodu kompletnego braku czasu, natłoku zajęć, masy projektów itp. Na domiar wszystkiego, dopadło mnie jakieś okropne i bardzo męczące przeziębienie. Dlatego dziś post krótki, na luźny temat. Jakiś czas temu jedna z blogerek (pozdrawiam Agnieszko!:)) zaprosiła mnie do odpowiedzi na kilka pytań. Tak więc, zapraszam do poczytania;)



1. Wymarzony dzień spędziłabym z...
Oczywiście z moim wspaniałym chłopakiem, gdziekolwiek miałoby to być. Razem czas mija nam niesamowicie szybko, i chodź czasem się sprzeczamy, jak to dwa uparciuchy, po 3 latach, ciągle mi mało i mało wspólnych dni.

2. Z czego jesteś najbardziej dumna?
Staram się być dumna z tego, jakim jestem człowiekiem. Może to zabrzmieć nieskromnie (ale kto mnie zna wie że skromna to jestem aż "nadto") 

3. Co sprawia Ci największą radość w życiu?
Sprawianie radości innym, tak, to chyba najbardziej cieszy.

4. Dlaczego zdecydowałaś się na blogowanie?
Bo bardzo lubię o siebie dbać, z przyjemnością czytam blogi innych, bo tak się relaksuję;)

5. Co jest Twoją największą pasją?
Chyba nie mam największej pasji czy talentu. Bardzo lubię szkicować, robić zdjęcia, choć ostatnio coraz rzadziej to robię. Lubię też śpiewać, ale raczej gdy jestem sama w domu:) A i lubię gotować i jeść!

6. Gdybyś na jeden dzień mogła być kimkolwiek chcesz, to byłabyś...
Kotem który śpi na kaloryferze (nie pytajcie dlaczego:D)

7. Książka/film/zdarzenie w życiu, które zmieniło moje poglądy, to...
Jest wiele zdarzeń, które w jakiś sposób zmieniły moje podejście do życia i świata, jak wiadomo, są to zazwyczaj jakieś trudniejsze chwile w życiu, zakręty, które kształtują osobowość człowieka.

8. Kogo podziwiasz?
Wszystkich ludzi z ogromną wiarą w siebie- mi jej czasami brakuje:)

9. Gdzie i jako kogo widzisz siebie za 10 lat?
Jako szczęśliwą, piękną żonę mojego faceta i mamę 2 dzieci:)
Cóż za prozaiczne marzenia, to takie w moim stylu!;)

10. Piosenka, przy której się wzruszam, to...

https://www.youtube.com/watch?v=UAV6g7la7po


Chętnie poczytałabym Wasze odpowiedzi na te pytania. Która ma ochotę - pisać w komentarzach:)

10 komentarzy:

  1. Ale fajne pytania i odpowiedzi. :) Któregoś luźnego dnia chętnie pożyczę na swojego bloga, jeśli nie masz nic przeciwko. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. W zimne, jesienne wieczory to jest moje "marzenie";)

      Usuń
  3. Ja czasami też zazdroszczę mojemu kotu tego spania na kaloryferze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też na jeden dzień mogłabym się zamienić w kota i poleniuchować cały dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne odpowiedzi:) ja z tego samego powodu zaczęłam swoją przygodę z blogowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 8 - zupełnie się z Tobą zgadzam :) cudowna piosenka...

    OdpowiedzUsuń
  7. 5 - moja pasją jest gotowanie ;-))

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))