piątek, 10 października 2014

Zagadkowa perełka - czyli kilka słów o mojej najlepszej palecie cieni do powiek:)

Witam!

Zbierałam się do napisania tego posta już bardzo długi czas. Dawno temu, dostałam w prezencie pewną paletę cieni do powiek. Wtedy jeszcze, zbytnio nie interesowałam się makijażem, malowałam się od czasu do czasu, i nie zdawałam sobie sprawy, jaką wspaniałą rzecz dostałam. Problem jest jeden, opakowanie wyrzuciłam, a wszystkie informacje o tym cudeńku starły się... I takim sposobem, nie wiem, co to za cienie i już się martwię, co będzie, gdy mi się skończą. Przeszukałam internety ale nie natrafiłam na tę paletkę do powiek, także apeluję, pomocy! Może któraś z Was się z nią spotkała?:) A tak to cudo się prezentuje:


Mój egzemplarz jest już bardzo wysłużony, kilka razy zaliczył upadek, i niestety 1 i 6 cień się wykruszył.


 Cienie te, są bardzo połyskujące i bardzo, bardzo trwałe! Wykończenie mają podobne do cieni w kremie. Pigmentacja jest zachwycająca, gama kolorystyczna również. Jak dla mnie, są to po prostu cienie idealne!



Dodaję również swatche. Zrobione bez bazy, jednym pociągnięciem pędzla.









Może któraś z Was widziała gdzieś podobny egzemplarz? Może jest to odpowiednik jakichś cieni znanej marki? Czekam na wieści!

9 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam z nią do czynienia, ale sama chętnie się dowiem, co to za paletka, kolory i pigmentacja są obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nie pomogę, bo nie kojarzę tej paletki :<
    ale kolorki niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pomogę,ale pigmentacja zachwycająca... Chociaż ,może Kryolan oni mają tak mocno napigmentowane kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam pojecia co to moze byc za paletka a kolory cudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie znam, ale kolory faktycznie śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam zupełnie tej palety, więc nie pomogę, ale pigmentacja super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no kolorki niczego sobie , niestety nic mi nie przychodzi do głowy co to może być za firma ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobrze napigmentowane, ale za nic w świecie nie wiem co to za paleta :)

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))