czwartek, 2 października 2014

Mystery Brown

Cześć!

Jesień w pełni, za oknem mnóstwo kolorowych liści, kasztanów. Noc każdego dnia wydaje się być dłuższa, poranki coraz to zimniejsze. Uwielbiam piękną, kolorową jesień, jednak nie zawsze pogoda tak rozpieszcza:) Tym czasem, pora na to, by wygrzebać wszystkie, "ciężkie", wyraziste pomadki, cieplejsze ubrania i ruszać na spacer!

Dzisiaj makijaż bardzo jesienny, wyrazisty, elegancki, trochę tajemniczy. Takie usta gwarantują, że każdy facet zawiesi na Was oko!;) Mój piękny kolor na ustach uzyskałam dzięki szmince Oriflame Dolce Vita Lipstick w kolorze Mystery Brown. Wystarczy odrobina jasnego cienia do powiek, dobrze wytuszowane rzęsy, trochę pudru brązującego i jesteśmy gotowe.



A tak prezentuje się cały makijaż:






































Moim zdaniem, jest piękny, zmysłowy, od razu dodaje odwagi;) A Wy, jak malujecie się jesienią? Też stawiacie na mocne usta?


21 komentarzy:

  1. Całość bardzo mi się podoba, do twarzy Ci w takim odcieniu pomadki. Patrzę na całość i myślę o jesieni, jest idealny na tę porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładna pomadka !;) makijaż bardzo kobiecy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny odcień, choć do nie bardziej pasują jaśniejsze odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę zmysłowy i odważny ;) dla kobiet bardzo pewnych siebie nawet bym powiedziała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może się w końcu przełamię i też podkreślę usta mocniejszym kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż , doskonale wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak uwielbiam mocne usta jesienią. Ja stawiam na śliwkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz kochana, mam dokładnie to samo, jak tylko poczułam jesień zainwestowałam w nową ciemnoczerwoną szminkę i prawie co dzień ją stosuję. Oprócz niej inne wyraziste kolory na ustach. :) A tak poza tym to przepięknie ci w tym makijażu, zwłaszcza z ustami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efektowny makijaż, a oczy masz piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz , piękny makijaż ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż i super usta - w ogóle masz niesamowitą urodę :)

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))