piątek, 12 grudnia 2014

Red lips:)

Cześć!

Dzisiaj propozycja świątecznego makijażu,  zwłaszcza dla zielonookich kobiet.  Bardzo rzadko maluję usta na czerwono, stawiam raczej na naturalne róże i odcienie nude, jednak myślę, że na świąteczną kolację jest to fajna propozycja:) Co myślicie o takim zestawieniu?


 Na ustach mój nowy nabytek, czyli szminka MAKEUP REVOLUTION w odcieniu Lady. Zaryzykowałam, bo 5 złotych, a tyle właśnie na nią wydałam, to nie pieniądz:) Myślę, że przekonam się to takiego szalonego koloru na ustach.


Jak Wam się podobam w czerwieni?;)


7 komentarzy:

  1. Mam tę pomadkę. :D Wyglądasz cudownie z czerwonymi ustami! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. czerwone usta <3 ładna ta pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyglądasz :) myślę że czerwień pasuje każdemu i dodaje pazura :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie ☺ do twarzy Ci w czerwieni

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę tak długich rzęs! :O super make up, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki prawdziwie świąteczny ten makijaż. Mam ochotę w końcu też się przełamać i polubić z czerwonymi ustami.

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej podoba mi sie oko :D

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))