środa, 17 grudnia 2014

Coś w moim "stylu", czyli kilka słów o moich ulubionych zapachach + makijaż

Witam!

Pora aby napisać o moich ulubionych zapachach. Należę do tych osób, które lubią, kiedy w mieszkaniu unosi się ładny zapach:) A co lepsze, uwielbiam zapach świeżo wywieszonego prania, mmmm!:D Tak więc jak zobaczyłam woski yankee candle o nazwach:

CLEAN COTTON oraz FLUFFY TOWELS 
od razu zapragnęłam je mieć:) 

Gdy zdradziłam marzenie swojemu osobistemu Mikołajowi usłyszałam "o rany Iwona, kosmos, hehe":D Dobrałam jeszcze jeden zapach, a mianowicie BAHAMA BREEZE, który pachnie jak pudrowe cukierki, pewnie każdemu znane z dzieciństwa. I takim sposobem jestem w istnym raju, kiedy zapalam swój kominek, mogąc cieszyć się zapachem czystości i pranka każdego wieczoru:P 




Wszystkie wymienione zapachy są delikatne, spokojne, trochę słodkie, mydlane i kwiatowe. Nie są bardzo intensywne czy duszące. Jestem pewna, że spodobałyby się większości.






Dodatkowo, pokazuję propozycję na sylwestrowy makijaż oka. 

Klasyka, czerń z odrobiną złota + intensywne usta. Idealny mejkap niemalże do każdej kreacji! 

Wyciągnięty zewnętrzny kącik, dający efekt "kociego" oka. Spojrzenie stało się zmysłowe, a złoty akcent dodał elegancji.









Co o tym myślicie? 

Jakie są Wasze ulubione zapachy wosków yankee candle? 

6 komentarzy:

  1. Pięknie! I ta czerwień na ustach. :)

    Muszę się wyposażyć w te woski, już dawno za mną chodzą te "praniowe", a ten Bahama Breeze musi być piękny, uwielbiam pudrowe cukierki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam siostrze w prezencie ten clean cotton i mówiła, że spodobał jej się. Ja ostatnio też zamówiłam sobie 6 wosków, niedługo pokażę post z nowościami.
    Makijaż super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż jak kociczka :) A szczerze zazdroszczę tych wosków bardzo, bo są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ubóstwiam clean cotton! W pojemniczku ze świeczkami już pustki, chyba czas zamówić następne świece ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię takie zapachy świeżego prania, dlatego też lubię zapach "Pur Blanca" z Avonu, bo mnie się kojarzy z czystością.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie Ci w tym makijażu ☺

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))