piątek, 27 lutego 2015

Błyszczyk z serii ColorTrend “Kolory Blasku” - recenzja


Cześć!

Dzisiaj kilka słów o bardzo fajnym, tanim błyszczyku z Avonu. Nie lubię zbytnio takich produktów, zdecydowanie bardziej wolę szminki, ale że był tani stwierdziłam, że wypróbuję. I bardzo dobrze zrobiłam! Zdecydowałam się na odcień Lucid. Jest to typowy nudziak, odpowiedni dla każdego typu urody. Osobiście, bardzo mi się ten odcień podoba, jest idealny, do używania na co dzień.

Kolejną cechą tego produktu obok koloru, która mnie zauroczyła to konsystencja - gęsta, treściwa, nie spływająca z ust. Smak błyszczyka jest pyszny!:D Słodki, mniam:) Po nałożeniu go na usta, mam wrażenie, że je nawilża. Dosyć długo się trzyma, pod warunkiem, że go nie zjadam. (taki ze mnie łakomczuch ;))


Za produkt zapłaciłam 5,99. Jest to nie wiele, biorąc pod uwagę fakt, że wiem, że na pewno go wykończę do ostatniej kropli. 


A teraz spójrzmy, jak błyszczyk wygląda na ustach:



Znacie te błyszczyki? A może macie jeden z nich?




12 komentarzy:

  1. Znacie, lubicie, polecacie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Częściej używam pomadek ale błyszczyki też lubię. =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Waszych blogach błyszczyki tak fajnie wyglądają a jak już kupię to jakoś tracą

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Waszych blogach błyszczyki tak fajnie wyglądają a jak już kupię to jakoś tracą

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo, ja nie znałam, w sumie to niewiele produktów z Avonu znam ;) Ale skoro polecasz to może, może... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W opakowaniu wygląda na mocno ciemny, a na ustach ma ładny, delikatny kolor. Fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych błyszczyków. Ale Twoje usta wyglądają na prawdę całuśnnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolor. Zawsze lubiłam ustowy dział w Avon, uważam, że mają w ofercie sporo perełek do makijażu ust i jak się trafi na promocję to nic ino brać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam coś z Color Trend w takim opakowaniu. :) I podobnie - błyszczyk jest słodki, gęsty i długotrwały. :) A Twój ma przepięęęękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Color Trend nie zamawiałam nigdy błyszczyków, ale teraz się im przyjrzę z większą uwagą.

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))