środa, 4 lutego 2015

Sleek Make Up, The Orginal & Golden Rose, Velvet Matte Lipstick

Witajcie!

Dzisiaj post przedstawiający dwa produkty z kategorii do makijażu: Sleek Make Up, The Orginal oraz Golden Rose, Velvet Matte Lipstick. Osobiście mogę powiedzieć, że są to kosmetyki idealne pod względem kolorystycznym, ja takie kolory uwielbiam i ciągle takich używam, dokupując podobne odcienie:)


Zacznijmy może od palety cieni do powiek. Jeśli chodzi o opakowanie, jest to klasyczne, czarne, matowe, plastikowe pudełeczko z logo producenta. Mocne, z dużym lustereczkiem w środku. 


A teraz obejrzyjmy co mamy w środku. Znajdziemy tam 11 pięknych lśniących, perłowych cieni, oraz 1 matową, głęboką czerń.


A teraz po kolei, spójrzmy na swatche. Robione bez bazy, co by nie oszukiwać. Jak widać kolory są nasycone i dobrze napigmentowane.  Mamy tutaj: matową czerń, połyskliwy, żywy fiolet, grafit, niebieski, morską zieleń, zgniłą zieleń, złoto-żółtą perłę, różowy ze złotymi refleksami, łososiową perłę, miedź, złoty brąz, i ciemną zgniłą zieleń.


 A teraz kolej na matową pomadkę od Golden Rose, w odcieniu 02. 




Jak widać na swatchu, pigmentacja powala na kolana. Kolor jest trwały, będzie pasował każdemu, bo to taki lepszy odcień naszych naturalnych ust:)


A tak wygląda na ustach. W rzeczywistości, kolor wydaje się być troszkę ciemniejszy niż na poniższym zdjęciu.




I to wszystko na dzisiaj. Co myślicie o tych produktach?




15 komentarzy:

  1. SZMINKA VELVET MATTE 02 TO MÓJ ULUBIENIEC ♥♥♥
    pasuje do wielu typów urody:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba produkty podobają mi się niezmiernie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś chciałam kupić tą paletkę, ale zrezygnowałam z zakupu kolejnych Sleków. A pomadkę mam bardzo podobną z Rimmela

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ten kolor Golden Rose i piekne te kolory Sleeka, mega napigmentowane. Ja już dawno temu kupiłam paletkę oh so special ale jakoś niezbyt często jej używam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh so special też ma śliczne kolory i bardzo mi się podoba:) Nie każdy lubi na co dzień malować się cieniami do powiek, sama wiem, że mam parę ulubionych, a kolekcję sporawą;)

      Usuń
  5. paletka piękna, ale chyba nie potrafiłabym zrobić z niej pożytku u siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory paletki :) nie miałam jeszcze paletki Sleeka, w sumie sama nie wiem czemu jeszcze się nie skusiłam :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek 9 na pewno przypadł by mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor pomadki ;)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że ja wkrótce zobaczę Cię w Twojej szałowej czerwieni;)

      Usuń
  9. 8, 9 i 11 baaardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo urozmaicona kolorystycznie ta paletka.

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))