czwartek, 21 maja 2015

Kuracja kolagenowa przed latem, czy warto?

Każda z nas chce wyglądać pięknie, świeżo i młodo. Obok tradycyjnej pielęgnacji na rynku jest wiele suplementów wspomagających włosy, skórę i paznokcie. W marcu otrzymałam zestaw tabletek "Pure Collagen" od Noble Medica, więc od razu zaczęłam 50 dniową kurację:)

Główne składniki preparatu to kolagen z ryb morskich w dawce 200 mg oraz elastyna.
Kolagen odpowiada za jędrność skóry, natomiast elastyna to białko, które gwarantuje naszej skórze elastyczność i sprężystość.

Skład preparatu uzupełniają witaminy: C i E. Witaminę C wszyscy kojarzymy z sezonem infekcyjnym, ale odgrywa ona także istotną rolę w syntezie kolagenu. Poza tym jest silnym antyoksydantem, czyli "zmiataczem" wolnych rodników, podobnie z resztą, jak witamina E.

Kolejny składnik "Pure Collagen" to ekstrakt z pestek winogron, który także wykazuje działanie antyoksydacyjne, pomagając w walce z wolnymi rodnikami.

Producent deklaruje, że zaletą stosowania specyfiku jest nie tylko poprawa elastyczności i nawilżenia skóry, spłycenie drobnych zmarszczek, ale także rozjaśnienie przebarwień oraz przywrócenie cerze witalności i blasku. Trzeba przyznać, bardzo kuszące obietnice! Co więcej, kuracja kolagenowa ma poprawić kondycję naszych stawów, z którymi osobiście nie mam problemów.

Jedno opakowanie zawiera 100 tabletek, a zalecana dzienna dawka na początku kuracji to 4 tabletki dziennie. Ja "zjadłam" łącznie 200 tabletek, po 4 każdego dnia.

A jakie zauważyłam efekty?

Jeśli chodzi o stawy to nie mogę się wypowiedzieć, gdyż nie mam z nimi problemów. Skóra jednak, stała się bardziej elastyczna i nawilżona, a wszystkie, pojawiające się niespodzianki na twarzy znacznie szybciej się goją. Co do przebarwień, nie widzę różnicy. Generalnie duży plus za poprawę elastyczności i regeneracji skóry.

Więcej informacji na temat "Pure Collagen" znajdziecie na stronie producenta.




8 komentarzy:

  1. Czekałam na recenzję tego suplementu i bardzo się ciesze,że wreszcie ktoś opisał tą kurację ;) Zamierzałam po nią sięgnąć ale zawsze warto wstrzymać się i poczekać na recenzję jakichś zaufanych bloggerek:) Dzięki , teraz chyba jestem pewna ze trafi on i w moje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie sobie odpuszczę dość mi suplementacji. Może w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wypróbuje na swojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie również stan skóry się poprawił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że widzisz jakieś efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zaczęłam brać suplementy z Oriflame. Jestem ciekawa, jakie będą efekty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię suplementy, chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja paczka z tym produktem chyba zaginęła.

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))