poniedziałek, 4 maja 2015

Niekosmetycznie ale artystycznie;)

Cześć!

Dawno temu, ogromną radość czerpałam z robienia zdjęć. Ostatnio, przy okazji majowego spaceru z Ukochanym, chwyciłam za aparat i troszkę popstrykałam, jak za starych dobrych i beztroskich czasów. Od razu usprawiedliwiam się, że nie mam lustrzanki, więc zdjęcia może i nie są najlepszej jakości, ale przecież, nie o to mi chodzi, bo profesjonalistą nie jestem:) 

Zapraszam do oglądania! 










 Co myślicie? Powinnam w ogóle łapać się za aparat? Dajcie koniecznie znać!

13 komentarzy:

  1. Oczywiście że powinnaś częściej łapać za aparat :) Zdjęcia są piękne a łabędź uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie łabądka zza listków trawy urzekło mnie najbardziej, choć we wszystkich opublikowanych zdjęciach widzę potencjał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No przede wszystkim albo znasz albo intuicyjnie wyczuwasz zasady :) A tym "moim" aparatem da się naprawdę wiele zrobić więc lustro nie jest potrzebne ;) Poza tym strasznie mi się podoba, ogromnie wręcz to zdjęcie jak gdyby jak patrzysz w niebo i widać na nim tylko czubki drzew i niebo! Ach :) Nom, i dodam jeszcze, że praktyka czyni mistrza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niebo jest piękne, aż by się chciało podskoczyć do koron tych drzew:)

      Usuń
  4. piękne zdjęcia :) ja uważam, że jak ktoś lubi pstrykać to powinien to robić jak najczęściej- zawsze w końcu uda się zrobić zdjęcia, które robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te zdjęcia <3 Szczególnie łabędź i koniczynka.

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie, że powinnaś - jeśli tylko daje Ci to przyjemność :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia są super :) szczególnie podobają mi się łabędzie i to zdjęcie brzózek :) no cudowne i takie wiosenne, takie optymistyczne ah:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia :) uwielbiam łabędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja na razie pstrykam tylko kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No pewnie że łap. Im wiecej zdjęć zrobisz tym większej wprawy nabierzesz:)

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))