czwartek, 19 czerwca 2014

Na ratunek włosom - czyli recenzja masek do włosów od firmy Ziaja

Serwus!:P

Dzisiaj kolejna porcja informacji na temat pielęgnacji włosów. Uwielbiam maski do włosów- używam ich po prawie każdym myciu (wymiennie z jakąś odżywką, obecnie jest to niebieska rosmanowska Isana), tak jak zwykłej odżywki, zawsze mam wrażenie, że mocniej, intensywniej podziałają na moje długie włosy.  To chyba drugie, obok masełek i balsamów do ciała-moje małe szaleństwo:) 

Ostatnimi czasy, ciągle kupuję jakieś nowe produkty do włosów z nadzieją, że znajdę jakieś tanie i ogólnodostępne cudo. Tym razem, skusiłam się na maski do włosów od Ziaji. Początkowo zakupiłam jedną, a mianowicie tę o nazwie: "Maska do włosów intensywna odbudowa do włosów zniszczonych". Muszę przyznać, że okazała się fajnie działać na moje włosy, wygładziła je, sprawiła, że nie były takie suche. To sobie pomyślałam, lecimy dalej, i jak trochę zużyłam tej, kupiłam kolejną, i później znowu następną. Wszystkie maki do włosów maja podobne opakowania, czyli plastikowe odkręcane słoiczki, zabezpieczone są sreberkiem, czyli mamy pewność, że kosmetyk jest nowy, i nikt w nim nie maczał paluszków, wąchał czy narażał na jakieś zanieczyszczenia-różnią się jedynie kolorem. Kolejne, jakie przetestowałam to: "Masło kakaowe, maska do włosów wygładzająca" oraz "Oliwkowa maska do włosów, regenerująca". Wszystkie maseczki ślicznie pachną, zapach utrzymuje się na włosach jakiś czas. O dziwo, bardzo podoba mi się zapach maseczki kakaowej-jest śliczny!!

 (Pierwsza z wymienionych maseczek nie załapała się na sesję zdjęciową:))






Porównanie składów maseczki oliwkowej i kakaowej- nie są jakieś super, ale tragedii nie ma, z resztą, w produktach Ziaji samej natury trudno szukać, ale tak jak kiedyś pisałam, jeśli działanie rekompensuje ewentualne niedociągnięcia w składzie, nie jest to dla mnie wielkim problemem i przeszkodą, by takie produkty stosować:)




 Myślę, że naprawdę warto spróbować, tym bardziej, że kosztują grosze, jedno opakowanie to koszt około 5, 60 PLN. Ja tam sobie nie żałuję, nakładam sporą ilość, dokładnie wmasowuję, trzymam około 5 minut i efekty są naprawdę przyzwoite. Bardzo polubiłam te produkty, będę do nich wracać na pewno! 



11 komentarzy:

  1. Niektóre produkty Ziaji są bardzo fajne, szczególnie cała seria "Masło Kakaowe".

    OdpowiedzUsuń
  2. W takiej cenie faktycznie warto wypróbować na własnych włosach :) Skuszę się chyba na tą wersję z masłem kakaowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tę markę, za przystępną cenę również :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, cena zachęca przede wszystkim- tak naprawdę, nie wiele mamy do stracenia, bo jeśli kosmetyk się nie sprawdzi, można go z czystym sumieniem wyrzucić:)

      Usuń
  4. Nieszczególnie lubię Ziaję, ostatnio mocno mnie zawiodła, ale nigdy nie używałam nic do włosów tej firmy. Piszesz o nich naprawdę zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ziaja, mimo niskich cen, jakimś cudem ma bardzo skuteczne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam masła do ciała z obu serii, ale nigdy nic do włosów z ziaji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja masełek własnie nie miałam, jak wykończę zapasy, wypróbuję.

      Usuń
  7. Mam parę kosmetyków Ziaja . Szczególnie balsamy i kremy. Nie stosowałam nigdy produktów do włosów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))