czwartek, 5 czerwca 2014

Naturalny, upiększający makijaż.

Cześć!

Zaniedbałam trochę tutaj regularne publikowanie postów, ale nie jest to lenistwo czy brak chęci- ot, zwyczajnie nie mam czasu. Stan rzeczy zmieni się z końcem czerwca, kiedy skończą się moje egzaminy.
Dzisiaj w biegu, przybywam żeby zaprezentować Wam prosty makijaż, taki neutralny, który każdej kobiecie będzie pasował, tej młodej ale również dojrzałej. Nadaje się na każdą okazję. Ja jestem zdecydowanie zwolenniczką takiego malowania. Myślę, że większość kobiet lubi podkreślać właśnie oczy, nawet niewielka zmiana, odrobina cienia czy kawałek kreski może zdziałać cuda:) 

Wszystkie cienie, jakich użyłam pochodzą z paletki Sleek, Au Naturel. Kreska oczywiście kredką, nie eyelinerem, ale nie byle jaką, bo najlepszą jak dla mnie, czyli Miyo Eyeliner, kredka do oczu "Diabelska Krecha"- zawiera olejki roślinne, jest testowana dermatologicznie, hipoalergiczna. Chyba nigdy jej nie zmienię;) Usta naturalne, i gotowe! Tadammm:




 

 I jeszcze raz zbliżenie na oko. Prawda, że kreska tą kredka wygląda całkiem przyzwoicie? Trzyma się bez zarzutu cały dzień!


12 komentarzy:

  1. Ja też bardzo lubię makijaże tego typu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ostatnio nawet polubiłam maty, a kiedyś je omijałam:)

      Usuń
  2. Bardzo ładna kreska i cały makijaż. Idealny na co dzień. Delikatny a zarazem spełnia swoją funkcję czyli upiększa :)
    Super kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyobrażam sobie makijażu oka bez kreski, to taka "kropka" nad i:)

      Usuń
  3. Mam chrapkę na tę kredkę do oczu ;) A makijaż całkiem fajny - nad matami jednak trzeba się bardziej napracować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, warta nawet więcej, niż za nią trzeba zapłacić:)

      Usuń
  4. Bardzo ładny makijaż! Ja najczęściej robię kreskę kredką gdy nie mam czasu na eyeliner :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny taki ciemny makijaż oka!

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kreska piękna, makijaż perfekcyjny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż! Codzienny, delikatny, ale z pazurkiem - nie ma jak czarna kreska. Aaale masz dużo kolczyków w uchu. Fajnie to wygląda. Ja mam trzy w lewym i chyba na tym poprzestanę. Do tego noszę na jednym uchu nausznicę i to mi wystarcza.
    Ładnie rozcierasz cienie. Nawet nie musiałaś mnie prosić, od razu zawitałam do Ciebie. Dziękuję za odwiedziny, cieszę się, że ktoś mnie odkrył.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolczyki zostały jeszcze z czasów mojego gimnazjalnego buntu:) Miałam kiedyś nausznicę, ale na moim uchu się wcale nie trzymała:)

      Usuń
  8. Śliczny makijaż, fajne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))