wtorek, 23 września 2014

Róż na ustach i metaliczna powieka:)


Bez wątpienia należę do tych kobiet, które są wielbicielkami połyskliwych powiek. Uwielbiam błyszczące cienie, pigmenty, szczególnie w ciepłych odcieniach - idealnie odmieniają nawet bardzo prosty makijaż, nadając mu charakteru, elegancji, błysku.

Dzisiaj, przychodzę właśnie z takim makijażem, który wpisuje się w moje estetyczne gusta;) Jest brąz, jest rozmyta czerń, biel i odrobina miedzi. Wszystko pięknie lśni!






Główne skrzypce grały...


Do wykonania makijażu oka użyłam cieni tylko i wyłącznie z paletki Technic Electric: Metalix (ostatnio bardzo często po nią sięgam) na usta zaś, położyłam lakier do ust Miyo, Big Bang Gloss, w odcieniu 04 Dirty Nelly.

 A Wy, jakie cienie wolicie? Błyszczące, czy raczej matowe? 



20 komentarzy:

  1. Piękny makijaż. Ja wolę matowe cienie, ale błyszczące również na jakieś specjalne okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam błysk na oku! Bardzo Ci pasują takie usta. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję- zauważyłam, że w różu mi do twarzy:)

      Usuń
  3. ten lakier z miyo piękny :) lubię ta paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo intensywny, musiałam się do niego przyzwyczaić;)!

      Usuń
  4. Kiedyś uwielbiałam błysk, ale teraz dużo częściej używam matów, jedynie lekki błysk na środku powieki ;) Ale Twój makijaż baaaardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja to pod tym względem jestem jak sroka - lubię jak mi się świeci oko:P

      Usuń
  5. pięknie razem się prezentuje ;) ja to mam antytalent do cieniowania oczu..

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekny makijaż !!!! Piekny !!
    Jakdla mnie trochę za mocny, ale już lecę pokazać go mamię :)

    Pozdrawiam Toivoa.
    uusi-alku-kinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie,zazdroszczę ja nie mam takich talentów :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest boski, uwielbiam metaliczne cienie! Bardzo, ale to bardzo mnie zachwycił! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż oka ciekawy, ale gdybym ja miała go nosić to pewnie dobrałabym do niego bardziej neutralne usta:D. Mam chęć na tę paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się w perłowych cieniach nie czuję dobrze. Lubię za to satynowe, czyli coś pomiędzy perłą a matem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż, będę tutaj często zaglądać. :-)
    Dołączam do obserwujących. :-)

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))