czwartek, 29 stycznia 2015

Gold&Pink

Cześć!

Ogromnie przepraszam za nieobecność na blogu, ale natłok obowiązków i masa pracy zmusiła mnie do zaprzestania udzielania się w blogosferze. Powoli jednak, wszystko zaczyna wracać do normy, a ja, mam nadzieję, za niedługo będę mogła cieszyć się długo wyczekiwanym odpoczynkiem.

Mam już kilka pomysłów i produktów, o których bardzo chciałabym Wam napisać, są to produkty które bardzo mi podpasowały, więc zachęcam do śledzenia co u mnie:)


 Tymczasem, dzisiaj, pokażę Wam mój dzienny makijaż. Dostałam ostatnio paletkę Sleek'a The Original i muszę przyznać, że jest to zestawienie moich ulubionych odcieni, także jestem zachwycona. Od dawna się za nią oglądałam, jest to z resztą bardzo znana paleta tejże firmy. W najbliższym czasie pewnie pojawi się kilka makijaży wykonanych z jej pomocą.


A dzisiaj bajecznie prosty, rozświetlający makijaż dzienny. Tylko 2 cienie poszły w ruch (pale pink oraz matt black), a efekt bardzo ładny. Dodatkowo, usta pociągnęłam szminką z Avonu z serii LUXE, w odcieniu Runway Plum. Jest przepiękna!


Dodaję również moje obecne fioletowe pazurki:) 



I jak Wam się podoba? Lubicie róż w makijażu?:) 


13 komentarzy:

  1. Ten róż opalizujący na złoto jest świetny :) Makijaż wygląda dzięki temu na bardziej dopracowany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny makijaż, paznokcie są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Wyglądasz bardzo kobieco w takim mejkapie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A myślałam, że to cień z Kobo golden rose- są bardzo podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny makijaż i pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie wyszedł ci ten makijaż :) zainteresowała mnie ta szminka, muszę się za nią rozejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sleek ma genialne cienie, super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię róż na powiece, bo po pierwsze podkreśla ładnie moje zielone oczy, a po drugie mam wrażenie, że tak odświeża.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz piękną tęczówkę! Zazdroszczę <3 Makijaż też bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor pomadki! :) hipnotyzujące oczy! ♡

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))