piątek, 30 stycznia 2015

Nowości - pielęgnacja i kolorówka




Cześć!

Dzisiaj post zbierający do kupy wszystkie, niedawno zakupione (bądź otrzymane) produkty.

O kilku od dawna marzyłam, niektóre były totalnym spontanem, a niektóre niespodzianką od K.







Przejdźmy do oglądania i krótkiego omówienia.







1. Adidas for Women, Cool & Care, Pro Clear Roll - On (Antyperspirant w kulce)

Czeka na swoją kolej, nigdy nie miałam więc nie wiem, jak się sprawdzi. Jedno mogę powiedzieć na pewno - ślicznie pachnie:)

2. Adidas, Fun Sensation, Deodorant Spray (Dezodorant perfumowany z atomizerem)

Lekki, słodki zapach, mi kojarzy się z okresem, kiedy byłam nastolatką, więc używam z sentymentem. 

3. Manhattan, Cuticle Remover (płyn do zmiękczania skórek)

Nigdy nie zwróciłam na niego uwagi , wiec nawet nie wiem, czy jest dostępny w drogeriach. Znajoma robiła zamówienie na allegro, był tani jak barszcz, więc stwierdziłam, że wypróbuję. Niebawem napiszę recenzję tego produktu. 

4. Masło Kakaowe - 100% Cocoa Butter 100g

Prezent od K. To jest cudo, używam namiętnie bo mam problem z suchą skórą. Dziewczyny i Chłopaki! Jak to obłędnie pachnie! Jak czekolada, ale taka naturalna, mmm:) Wkurza mnie, że twarde jak skała, muszę podgrzewać na koloryferku:) 

5. Golden Rose, Velvet Matte Lipstick (Matowa szminka do ust)

Też zamówiłam, bo ciężko dostać stacjonarnie. Od dawna marzyłam o takim kolorze, jest dla mnie idealny, choć mógłby być jeszcze bardziej chłodny. Nie wiem jak długo się trzyma, bo jeszcze nie nosiłam, ale jest to produkt bardzo dobrze znany w blogosferze, i wiele pochlebnych recenzji można się o nim oczytać. 

6. Sleek Make Up, I - Divine Palette (Paleta cieni do powiek)

Wstyd się przyznać, ale to moja pierwsza paleta Sleeka. Nie zawiodłam się, pewnie kupię również inne kompozycje. A tymczasem czekajcie na kolejne makijaże;)

7. Sonada do paznokci no name

Można wyczarować ładnie wyglądające wzory na paznokciach z jej pomocą, wiec przydatna sprawa. Fajnie, że ma jedną dużą, i jedna malutką kulkę na zakończeniach.



To by było na tyle:) Macie coś z tych produktów? Jakie są wasze wrażenia? Czekam na wieści!





13 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie posty. :) Ja właśnie używam teraz masła kakaowego - cudowny zapach gorzkiej czekolady, prawda? :) A który odcień Velvet Matte masz? Bo chyba jestem ślepa, ale nie widzę numerku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię wracać do zapachów adidasa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masło kakaowe mnie zaciekawiło :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam z niecierpliwością na recenzje nowych produktów ;)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, jak miło też piszesz bloga ;) A co do Golden Rose jest stoisko w Lublinie w Felicity ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe produkty...mam ochote na to masło kakaowe ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdro za masełko kakaowe :P

    OdpowiedzUsuń
  8. pomadki Golden Rose są naprawdę świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam jeszcze pomadki GR ale czytałam o niej wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. GR jak za tą cenę jest super. Może recenzja sleeka? Z chęcią bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))