piątek, 13 marca 2015

Alternatywa dla toników i płynów micelarnych? Woda różana!

Witam:)

Tonik do twarzy jest dla mnie podstawowym kosmetykiem, bez którego nie umiem żyć - jak bez szamponu, czy mydła. Nie mam idealnej cery, bardzo szybko moja skóra zaczyna się błyszczeć. Staram się dbać o to, by w ciągu dnia oczyszczać skórę, ale wiadomo, że nie myję jej po kilka razy na dobę;) Każdego ranka, oczyszczam twarz właśnie tonikiem lub płynem micelarnym, a od jakiegoś czasu kosmetyki te wymieniłam na wodę różaną. 

Jest to bardzo dobra alternatywa dla tego typu produktów, zwłaszcza dla posiadaczek cery wrażliwej. 




Czym jest woda różana?

Wodę różaną pozyskuje się ze świeżych płatków róż. Jest ona produktem ubocznym występującym przy produkcji olejku różanego. Woda różana znana i ceniona jest ze swych pielęgnacyjnych właściwości: odświeża, tonizuje, nawilża skórę przywracając jej naturalną równowagę. Skóra staje się elastyczna, promienna i jedwabiście gładka.

Moja opinia:

Ja swoją wodę różaną używam tylko do oczyszczania oraz tonizacji twarzy i w tej roli sprawdza się bardzo dobrze. Można używać jej również do przygotowania maseczek, zamiast zwykłej wody. Wiadomo, jest to tylko woda z ekstraktem z płatków róży, więc nie ma co oczekiwać cudów. Na jej korzyść przemawia z pewnością cena. Opakowanie 250 ml kosztuje zaledwie ok. 9 złotych. Kluczową sprawą jest również zapach. Ktoś, kto lubi zapach róż (lub pączków;)) powinien się w nią zaopatrzyć, bo pachnie dosyć mocno i bardzo ładnie.

Właściwości:

- odświeża, tonizuje, nawilża skórę;
- nadaje jej jedwabistą miękkość;
-regeneruje skórę wrażliwą, przesuszoną ze skłonnością do pękających naczynek;
- przywraca jej witalność oraz świeżość;
- reguluje nieprawidłowości wydzielania sebum.




Znacie ten produkt?



11 komentarzy:

  1. tej nie znam ale używam innej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdenkowałam już kilka butelek i uwielbiam ♥ zastąpiłam nią toniki, których nie lubię i w końcu jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam dwie różne wody różane i niestety nie dla mnie. Podrażniają moją cerę niestety...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś miałam manię na hydrolaty i używałam naprawdę wielu, przeróżnych. Ostatecznie miętowy i różany były wg mnie najlepsze, latem zawsze mam któryś z nich w kosmetyczce. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele pozytywnych opinii czytałam o tej wodzie, ale ja osobiście jeszcze jej nie miałam, koniecznie muszę ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę spróbować tej wody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio zakupiłam ale moja twarz robi się czerwona po przemyciu. Co prawda po niedługim czasie to znika ale może ta woda nie jest odpowiednia dla mnie . Miał ktoś tak jak ja ?

      Usuń
  7. Płatki nasączone schłodzoną wodą różaną położone pod oczy też fajnie działają na skórę w okolicach oczu :) Ja właśnie tak używam wody różanej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią wypróbuję Twoją metodę na wodę różaną:)

      Usuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))