poniedziałek, 23 marca 2015

Wiosenny fiołek.

Cześć!

Dawno nie było makijażu, więc dziś wrzucam. Wiosenna, fioletowa powieka na co dzień.

Zapraszam do oglądania!



Do wykonania makijażu oka, wykorzystałam tylko i wyłącznie kosmetyki, które przedstawiłam poniżej. Wszystkie otrzymałam na spotkaniu blogerek w Krasnymstawie od Drogerii Natura. Jestem pod ogromnym wrażeniem tych niepozornych paletek cieni. Bardzo dobra pigmentacja i trwałość. Bardzo je polubiłam!



Spójrzcie, jaki wczoraj był piękny zachód Słońca w Lublinie. Uwielbiam takie wieczory!


Też tak lubicie fiolecik na oku, jak ja?:)


10 komentarzy:

  1. lubię makijaż z fioletem :) pięknie Ci w nim!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie :) masz piękne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie masz fajne piegi. :) Nie wiedziałam, że mogą być tak wysoko pod okiem od razu. :D A makijaż bardzo fajny. :)
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny odcień fioletu, piękne zestawienie kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Malowałam się fioletami. Teraz stawiam na brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba! Bardzo wiosenne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))