poniedziałek, 30 marca 2015

Pink Sands, czyli kilka słów o różowym zapachu


Cześć!


Dzisiaj przychodzę by opisać Wam zapach, który ostatnio unosił się w moim pokoju. Mowa o wosku Yankee Candle o wdzięcznej nazwie 

Pink Sands,

 który przywędrował do mnie od Drogerii Cytrynowej:)


Woski Yankee Candle są tak intensywnie aromatyczne, że same z siebie – nawet schowane w szafie czy szufladzie – emanują pięknymi, naturalnymi nutami. Najlepiej jednak, jak wiadomo, sprawdzają się w parze z dekoracyjnymi kominkami. Po umieszczeniu wosku w miseczce kominka i podgrzaniu go zwykłym, bezzapachowym podgrzewaczem, wosk topi się, wydzielając mocny, długo wyczuwalny aromat. 






Wosk o którym dzisiaj mowa, pochodzi z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty to cytrusy, słodkie kwiaty oraz wanilia. W przypadku Pink Sands mamy do czynienia ze słodkim zapachem, który mi kojarzył się z arbuzem, gumą balonową, i cukierkami pudrowymi:) Mi osobiście bardzo się podobał, lubię takie aromaty.







Tymczasem, teraz już inny zapach umila mi wolne chwile w te pochmurne dni. Jakie są Wasze ulubione zapachy?



10 komentarzy:

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))