czwartek, 23 kwietnia 2015

Dziewczęcy makijaż z różowymi ustami:)

Cześć!

Pogoda za oknami coraz ładniejsza, aż chce się wychodzić na długie spacery by podziwiać kwitnącą i budzącą się do życia przyrodę. Dzisiaj propozycja prostego makijażu, w sam raz na wiosenny spacerek;) Prawda, że takie różowe usta bardzo dodają uroku?:) 


I cała twarz. Słoneczko coraz bardziej świeci co widać po moich nowych piegach na czole i skroniach:) I pomyśleć że kiedyś tak strasznie ich nie lubiłam! Teraz wiem, że dodają wdzięku i charakteru. 


I jak Wam się podoba?:)



18 komentarzy:

  1. A co to na usteczkach mamy ?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pomadeczkę firmy Ingrid w kolorze 292 zakupiona w Chińskim sklepie:P Lekko muśnięte usta kolorem, a na wierzchu pomadka ochronna.

      Usuń
    2. właśnie i ja zwróciłam uwagę na pomadkę :) Pięknie się na ustach prezentuje :)

      Makijaż także cudny :)

      Usuń
  2. Usta przepiękne, jaki kształt!!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny makijaż :) a piegi są super, sama mam każdej wiosny zsypany cały nos ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny makijaż i super pomadka. Jak będę w chińczyku to sobie dokładnie obejrzę te pomadki, może coś wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W moim przypadku róż na ustach baardzo często się pojawia:) Piękne rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się bardzo podobają piegi i żałuje, że ich nie mam :< A makijaż śliczny! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaż :) Różowe usta to jest to co lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne oczko! Naprawdę piękne cieniowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A na mnie oczy robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))