piątek, 17 kwietnia 2015

Kompres na podrażnione nogi po goleniu? Brzmi obiecująco!



Cześć!

Na spotkaniu w Krasnymstawie otrzymałam paczkę od Eveline, a w niej wiele obiecujący produkt. Jako, że mam bardzo delikatną skórę, ciągle wyskakują  jakieś podrażnienia, a po goleniu to już dosłownie "siedem światów" się dzieje. Troszkę zazdroszczę innym dziewczynom, jak widzę takie piękne, idealne gładkie nóżki;) I po mimo, że nie mnie natura tak nie wyposażyła, dokładam wszelkich starań by te moje nożyny jak najlepiej się prezentowały po depilacji:)

Produkt o wdzięcznej nazwie Just Epil Kojący balsam kompres po depilacji 9w1, bardzo mnie zaskoczył, bo w jakimś stopniu niweluje mój problem z podrażnieniami po goleniu nóg.





Na opakowaniu zapisano szereg obietnic:

Balsam-Kompres po depilacji 9 w 1 intensywnie odżywia skórę po depilacji i chroni jej naturalną równowagę. Zawiera unikalny kompleks najcenniejszych składników regenerujących, nawilżających i wygładzających skórę: olejek arganowy, proteiny jedwabiu, ekstrakt z liści oliwki, kwas hialuronowy, mocznik, glukozę, kompleks witamin A+E+F, D-Panthenol i allantoinę.




BŁYSKAWICZNE DZIAŁANIE:

1. Nadaje efekt aksamitnie gładkiej skóry.

2. Koi i łagodzi podrażnienia.

3. Skutecznie wygładza.

4. Zapewnia ultranawilżenie do 24h.

5. Zmiękcza i uelastycznia naskórek.

6. Aktywnie regeneruje.

7. Chroni skórę przed starzeniem się.

8. Zatrzymuje wodę w komórkach.

9. Przywraca zdrowy koloryt.






Wyjątkowe połączenie składników aktywnych zapewnia skórze idealną pielęgnację i regenerację. Balsam łatwo się wchłania i natychmiast przywraca skórze elastyczność i jedwabistą gładkość.

Regularne stosowanie balsamu spowalnia odrastanie niechcianych włosków, co znacznie wydłuża czas między kolejnymi zabiegami depilacji.


                           


Co mogę dodać od siebie? Nie wiem, czy wszystkie z obietnic zostaną spełnione, podczas stosowania produktu, ale wiem na pewno, że ten produkt łagodzi podrażnienia, pięknie pachnie, i bardzo dobrze nawilża, a przy tym dosyć szybko się wchłania. Moje nogi wyglądają lepiej, odkąd zaczęłam go stosować, wiec jestem zadowolona, i myślę o zakupie kolejnego opakowania, gdy obecne sięgnie dna.

A wy jakie macie patenty, na podrażnienia po goleniu nóg? Lato się zbliża, więc każda propozycja cenna na wagę złota;)






13 komentarzy:

  1. Dobrze, że łagodzi podrażnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie po depilacji nóg jest armagedon! Krem znam od dawna i bardzo lubię, ale ten krem do depilacji z Eveline to już w ogólu cudo- rzucam maszynki i depilator bo po kremie nic złego się nie dzieje. Zero podrażnień, wrastania włosków. Próbowałaś już?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, ale jak tak mówisz, następnym razem biorę się za niego:)

      Usuń
  3. mam, ale czeka na swój debiut za kilka dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Próbowałam, ale byłam średnio zadowolona. Włoski na przekór bardziej wrastały...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na szczęście uwielbiam swoje nogi za to że włoski wolno odrastają po depilacji i nie mam żadnych podrażnień :) Ale pomimo to i tak chętnie wypróbuję ten kompleks :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro łagodzi podrażnienia i dobrze nawilża, to chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja skóra po depilacji nie jest podrażniona, ale jeśli te obietnice są prawdą, to i tak chętnie bym go zastosowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na dzien przed peelinguje nogi i nacieram oliwka. Po depilacji tez oliwka i nie mam zbyt duzego problemu z wrastaniem - u mnie akurat ten sposob sie sprawdza:) kremiku jeszcze nie testowalam, ale jestem bardzo ciekawa jego dzialania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi ten produkt bardzo odpowiada, widać ukojenie skóry po depilacji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten kompres, stoi w łazience na półce, ale nawet jeszcze go nie używałam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wypróbuj balsam po goleniu i depilacji z firmy Venus- można go kupić w Rossmannie, kosztuje poniżej 10zł a u mnie się sprawdza. Tego jeszcze nie testowałam, ale jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))