czwartek, 15 maja 2014

11 pytań i 11 odpowiedzi, czyli Liebster Blog Award:)

Witam Witam i o nic nie pytam!

Kilka wieczorów temu, poczytując bloga jednej z moich ulubionych blogerek (tak, tak, Niewyparzona Pudernico!) dowiedziałam się, że jestem przez ową blogerkę nominowana do pewnej blogowej zabawy. Pomyślałam, czemu nie? Sama przecież lubię czytać takie posty:) I tak oto jestem tutaj, by podzielić się z Wami moimi najskrytszymi, mrocznymi sekretami...;)

O co chodzi? Kilka zasad dotyczących tej zabawy:

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”.
Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.
Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.
Pytania, które otrzymałam i moje odpowiedzi:

  1. Jaki jest Twój ulubiony kolor? Opisz go bez nazywania :)
Mój ulubiony kolor to ten, uznawany za najbardziej elegancki. Ten, który pasuje do wszystkiego, jest tajemniczy, a przy tym wyrazisty i jednocześnie subtelny. No i muszę to powiedzieć, to ten, który podobno bardzo wyszczupla!:P I teraz to na pewno wszystko jasne:)

2. Gdybyś była zwierzakiem, to jakim i dlaczego?

Oczywiście byłabym kotem:D Sama uwielbiam koty, no kurde, skądś ta miłość musiała się wsiąść. Uwielbiam tak jak one, wchodzić w ciepłe, przytulne miejsca i się grzać:P Poza tym, koty to indywidualiści, podobnie jak ja, jak im coś nie pasuje, to nie wygrasz. Też jestem uparta:)

3. Jaka była Twoja najzabawniejsza wpadka?

Pewnie było ich dużo, teraz trudno mi sobie jakąś konkretną przypomnieć. Jak to z kobietkami bywa, zapewne chlpanęłam coś, a później ugryzłam się w język. Na szczęście, nie zdarza mi się to często i nagminnie:)

4. Czego nie lubisz na blogach?

Nie lubię, gdy ktoś z uporem maniaka zostawia wciąż komentarze typu: "Super blog, obserwacja za obserwację?" No ludu kochanyyyy!!!

5.A co na blogach lubisz najbardziej?

Lubię to, że można za ich pośrednictwem poznać fajnych ludzi, dowiedzieć się coś o produkcie, zanim trafi do naszego koszyka. Jest to też przede wszystkim sposób, w jaki się relaksuję. Lubię sobie poczytać o ciekawych, przydatnych, interesujących mnie sprawach.

6. Wakacje Twoich marzeń...

A bo ja wiem? Mam wiele innych marzeń, niekoniecznie dotyczących spędzania wakacji. No ale oczywiście byłabym wielce usatysfakcjonowanagdybm mogła kiedyś wyruszyć na wycieczkę z plecakiem, namiotem, moim facetem w nieznane. Myślę, że każdej parze, tej młodej i starszej stażem, dobrze by coś takiego zrobiło. Ja osobiście lubię namiocik (hmmm:D), lubię ognisko, lubię noce na świeżym powietrzu, więc to byłoby coś dla mnie:)

7. Gdybyś była super ekstra hiper bohaterem to kim byś była i jaką moc byś miała?

O kurcze, zielonego pojęcia nie mam. Chciałabym ochronić małe dzieci przed wszelakim niebezpieczeństwem tego świata i nieodpowiedzialnych dorosłych. A co do mocy, jak "ekstra hiper" no to moc nieograniczona:)

8. Od czego zaczęło się Twoje blogowanie?

Od pierwszego postu:D Czytałam, czytałam blogi innych, stwierdziłam, że nie mogę być ciągle taką bierną czytelniczką- dam coś od siebie. Nie lubiłam też komentować jako Gal Anonim, konto na blogerze ułatwiło sprawę;)

9. Jakie masz najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?

Wspomnień mam tysiące, najlepsze, to te najśmieszniejsze, chodź wtedy niejednokrotnie były to dla mnie wielkie tragedie. Rozrywek dostarczał mi mój brat bliźniak, który miał dziwne pomysły, i zawsze przyznawał się, gdy ja coś przeskrobałam (niedobra Iwonka!) :D

10. Co najbardziej lubisz w sobie?

Najbardziej lubię w sobie to, że jestem osobą bardzo wyrozumiałą, umiejącą nawiązać dobrą relację prawie z każdym. Umiem dostosować się do towarzystwa, jestem zabawna, to też mam dużo znajomych z różnych kręgów. 
Poza tym, te piękne, długie, ciemne włosy (które co drugi dzień mam ochotę ściąć:D) wielkie oczyska i długie rzęsy. Bardzo je lubię!:)

11. I jak wypadłam z moimi pytaniami? :)

Były i łatwe i takie, nad którymi trzeba było chwilę pomyśleć, żeby coś sobie przypomnieć z dzieciństwa. Dobrze wypadłaś!:) 


Jestem leniwa, i nie che mi się wymyślać kolejnych 11 pytań dla Was. Myślę, że te, na które ja dzisiaj odpowiadałam są całkiem fajne, więc zachęcam do odpowiedzi na nie.  Chętnie poczytam co mają do napisania...:

http://blacksmokey.blogspot.com/
http://love-modowe.blogspot.com/
http://sylla-makeup.blogspot.com/
http://eva-moda-i-uroda.blogspot.com/
http://zeberko-makeup.blogspot.com/
http://kosmetykoholizmmalgosi.blogspot.com/
http://mojemalinowelove.blogspot.com/
http://krolowa-karo.blogspot.com/



7 komentarzy:

  1. Wiesz, że mnie zawstydziłaś, tym "ulubiona"? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dajże spokój koleżanko:) Co jak co, ale jest kilka spraw, które nas łączą: lubisz dbać o swoje pukle, piszesz tak, że potrafisz rozbawić mnie prawie do łez, to wystarcza:) Także regularnie nabijam Twój licznik odwiedzin- i to jak na razie się nie zmieni!:P

      Usuń
  2. Ja też muszę pomyśleć nad odpowiedziami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, widzę siebie w nominowanych... :D Okej - mam akurat w sumie 2 taki do "odpowiedzenia", także dzisiaj pewnie przysiądę do pytań. :)

    Co do Twoich odpowiedzi, to ciekawe - jednak przy punkcie nr 3 przypomniała mi się nasza pamiętna impreza............................... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Kochanaa, to nie była wpadka:D Ale zabawnie było, o takkk, nie wiem, czy kiedykolwiek to powtórzymy, chociaż w połowie...:) Czekam na Twoje odpowiedzi!

      Usuń
    2. Fajnie byłoby powtórzyć! :D Ale może nie aż tak... Tylko wiesz - moje "wyjście smoka" z Waszego bloku było czymś w rodzaju wpadki... :D Hahaha!

      Usuń
  4. Och, ja też zdecydowanie byłabym kotem.

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))