wtorek, 27 maja 2014

Owocowy raj dla skóry.

Witajcie!

Dzisiaj kilka słów o czymś, co mi bardzo podpasowało, a mianowicie o owocowych masełkach do ciała od Bielendy. Odkąd je dostałam, ciągle się nimi smaruję, moim zdaniem, są genialne na lato! Pięknie pachną, a to ma dla mnie duże znaczenie, bardzo fajnie nawilżają, dobrze się wchłaniają, pozostawiając skórę nawilżoną, gładką, elastyczną. Koją swędzące plamki, które pojawiły się po pierwszym większym wyjściu bez filtra w te upały, uczulone na "pierwsze słońce" wiedzą o czym mowa. Po moich już nie ma śladu:) Fajnie, że mają niewielką pojemność, bo w lecie troszkę w mniejszej ilości się takich produktów używa. Produkty te, są od jakiegoś czasu dostępne w biedronce za zawrotną cenę- 5,99.  Ja mam masełka o zapachu arbuza i winogrona- to drugie w szczególności uwielbiam.

Drogie Panie, zachęcam do wypróbowania tego produktu. Osobiście, jeśli będą dalej dostępne- na pewno do niech wrócę, gdy sięgnę denka!



Mój faworyt, zapach jest po prostu nieziemski:)


Składy obydwu produktów, może na kolana nie rzucają, ale jest masło shea na wysokim miejscu:)




A może którejś z Was tez wpadły w oko (i ręce) te owocowe masła?:)



9 komentarzy:

  1. Czaiłam się w Biedrze na te cudowności, ale nie kupiłam (ale jestem sęp). Ale skoro tak ładnie pachną to ja kopytkuję do Biedrony :D Długo zapach trzyma się skóry ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach utrzymuje się kilka godzin, ale jest tylko delikatnie wyczuwalny.

      Usuń
  2. No cena niezła :) Szkoda,że mam dużo produktów do ciała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam dużo takowych produktów, używam 6 na zmianę...:P

      Usuń
  3. Kurcze, oglądałam je w Biedronce i nie kupiłam, a teraz wszyscy tak je chwalą, że żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubie zapachu arbuza w kosmetykach. Jest wg mnie mega sztuczny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę sobie kupic ;) arbuz mnie przekonał;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bielenda ma bardzo dobre kosmetyki. Że też nie wpadły mi w oko w Biedronie?!

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))