wtorek, 6 maja 2014

Kiedy chcę wymienić skórę na nową- czyli recenzja peelingu morelowego od firmy Soraya...:)

Cześć Dziewczyny!

Dzisiaj krótko i zwięźle o produkcie, który zawładnął moim sercem już dawno, dawno temu. Należę do osób, które lubią się porządnie wyszorować podczas mycia, tak, że skóra aż czerwienieje, szukałam więc też produktu do twarzy, który usunie stary naskórek, ale nie sprawi, że twarz zostanie podrażniona. Takim właśnie produktem jest fenomenalny peeling o nazwie: Soraya, Świat Natury, Morelowy peeling ultra oczyszczający. Jak wiadomo, regularne złuszczanie naskórka pobudza odnowę komórkową, odświeża cerę i odmładza jej wygląd. Peeling doskonale przygotuje skórę na przyjęcie składników aktywnych w dalszych etapach pielęgnacji, dlatego warto mieć taki produkt na swojej półce. Jestem w trakcie zużywania 3 tubki, i nie wyobrażam sobie bez niego życia;) Ostatnimi czasy zmieniło się opakowanie, więc nabawiłam się stracha, gdy nie mogłam go znaleźć w Rossmanie, ale na szczęście peeling jest dalej dostępny, zmianie uległo tylko opakowanie, a w środku jest ten sam produkt. 


Konsystencja peelingu jest idealnie kremowa, ma wiele wyraźnie wyczuwalnych, ale nie ostrych drobinek.
Zapach jest dla mnie dosyć neutralny, nie ziębi nie grzeje, jak to się mówi;) Muszę wspomnieć o tym, że jest to produkt niesamowicie wydajny! Mi starcza na prawie cały, okrągły rok, przy stosowaniu 2 razy w tygodniu. Generalnie jedno duże TAK dla tego specyfiku:)


PLUSY:
-kremowa konsystencja
-drobinki, które nie podrażniają skóry
-neutralny zapach
-bardzo, bardzo wydajny
-cena, jest to około 11-12 zł
-brak zbędnej chemii
-wygodne opakowanie

MINUSY:
-Nie ma!!!:)


Próbowałyście?? 



8 komentarzy:

  1. Kupiłam go kilka dni temu ponownie,bo bardzo go lubię-pięknie pachnie,dobrze drapie,jest świetny! On i peeling Perfecta z Dax Cosmetics to moi dwaj ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest świetny, a tego z Perfecty jeszcze nie próbowałam:)

      Usuń
  2. Miałam inny peeling z tej firmy i był meeeeegaaaa wydajny i bardzo go lubiłam :) Na pewno do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam bardzo delikatną skórę twarzy i mocnych ździeraków używać nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama go używa i bardzo sobie go chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post!
    zapraszam do mnie :)
    patrycjafashionlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super jest ten peeling, kiedyś Ci go podkradłam i jest to super zdzierak, muszę w końcu się kiedyś w niego zaopatrzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się jego drobinki

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))