piątek, 9 maja 2014

Szczęśliwy traf:)

Witajcie!

Dzisiaj w ekspresowym tempie pojawiam się tutaj po to, by pochwalić się Wam moim ostatnim zakupem w sklepie z używaną odzieżą. Weszłam na chwilę, i popatrzyłam na półkę z butami i się zakochałam:D Piękne sandałki na grubym obcesie stały i prosiły, bym je zmierzyła. Jakaż była moja radość, jak okazało się, że są całkiem nowe, i idealnie pasują na moją stópkę!:) Buty te, idealnie wpasowują się w mój styl, są dosyć wysokie, dla mnie nawet bardzo, bo obcas ma ok. 10 cm, ale swego czasu tylko w wyższych butach śmigałam (coś ostatnio się wygodna zrobiłam), także przypomnę sobie, jak fajnie jest poczuć się w takich kobiecych butach:) Mam nadzieję, że już niedługo zaprezentuję je w jakiejś fajnej, wiosenno-letniej stylizacji.
Buty kosztowały mnie grosze, biorąc pod uwagę, że są nowe- zapłaciłam za nie 18 zł. Wydają się być wygodne, jak tylko pogoda pozwoli, wyruszam w nich na testowy spacer:) A o to one:






I jak Wam się podobają? Kupujecie czasami buty w sh?




7 komentarzy:

  1. Pewnie, że kupuję! :) Piękne butki - mam coś podobnego z Reserved, wylicytowane na allegro za 22zł z przesyłką, nówki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to nie jedną parę, z tego co pamiętam, na allegro wyhaczyłaś!:)

      Usuń
  2. ja wolę te delikatniejsze wersje - a wysokie mogą być :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Superanckie te buciki, jakby były w moim numerze byłyby moim łupem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na początku zastanawiałam się, nad czym ten zachwyt, ale... na nodze wyglądają obłędnie. To Ci się poszczęściło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tylko trafię to kupuję :) Twoje wyglądają na mega wygodne!
    Przy okazji zapraszam do zabawy, nominowałam Cię do pewnej gry...;)
    http://niewyparzonapudernica.blogspot.com/2014/05/liebster-blog-award-zabawmy-sie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są! I wydają się być wygodne :)

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))