wtorek, 16 września 2014

Fiolet, a może już kobalt?

Cześć!

Dzisiaj w ekspresowym tempie pokazuję makijaż z ostatniej soboty:) Byłam z moim mężczyzną  na 30 urodzinach u znajomego, także można by rzec, że jest to wersja bardziej imprezowa. Jako, że ubrałam się na czarno - jest to mój ulubiony kolor, zaszalałam na powiece:) Cienie w większości pochodzą z paletek Technic Electric: Metalix, oraz przede wszystkim Ultra Violet.  



Tak prezentował się makijaż oka:



Zaś tak pełny mejkap na twarzy:)

I jak Wam się podoba?:)


8 komentarzy:

  1. nie lubię takich kolorów na powiekach, ale u ciebie wygląda ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba! Właśnie takie makijaże sprawiają, że przekonuję się do kobaltu na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. odważny ale piękny i pasuje do ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory te idealnie do Ciebie pasują: ) mi niestety nie jest za dobrze w takich kolorach

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię fiolet na powiekach, bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam kobaltowy makijaż na ślubie i doszłam do wniosku, że mi nie pasuje ale Ty prezentujesz się w nim bardzo dobrze :]

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))