piątek, 5 września 2014

Mój niezawodny, prosty makijaż:)


Cześć Dziewczyny!


Czas zaprezentować, jak maluję się na co dzień. Jest to bardzo szybki i bardzo prosty makijaż, sama go określam mianem "rachu ciachu i po strachu";) Kilka ruchów pędzelkami i wszytko jest podkreślone tak, jak potrzeba.

Oczy w wewnętrznym kąciku traktujemy jasnym, rozświetlającym cieniem-by dawały wrażenie jasnych, wypoczętych, zaś w zewnętrznym ciemniejszym, może być to chłodny brąz, szary lub grafitowy (i od razy wydajemy się takie uwodzicielskie;)). Wszystko dokładnie rozcieramy, dodajemy cienką kreseczkę - koniecznie czarną. Tusz, błyszczyk lub pomadka w naturalnym, jasnym odcieniu, troszkę różu, bronzera i jesteśmy gotowe!





Nie ma tu mowy o mocnym, przerysowanym mejkapie, wydobywamy tylko naszą naturalną, niepowtarzalną urodę:)

Bez wątpienia jest to propozycja dla każdej z Was, gdyż kolory są neutralne, pasujące do każdej tęczówki i koloru karnacji - wystarczy dobrać odpowiedni odcień.


Gorąco zachęcam do takiego delikatnego podkreślania urody!









                             A Wy, jak malujecie się na co dzień??:) A może zupełnie rezygnujecie z makijażu? 




16 komentarzy:

  1. Klasycznie, ale za to pięknie podkreśla urodę :) Ja zawsze staram się dopasować makijaż do nastroju lub okazji, nigdy nie wychodzę nieumalowana - nawet do sklepu po przysłowiowe bułki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, ja do sklepu po bułki się nie maluje, ale na jakieś dalsze i większe zakupy koniecznie:P Jak to się mówi, nie znasz dnia ani godziny!

      Usuń
  2. piękny naturalny makijaż :))

    http://suzzue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasyka - ja też takie lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też czasami się tak maluję, używam do tego grafitowo-granatowego pigmentu z Marizy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo dziewczęcy makijaz . :) slicznie w nim wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż :) Mój codzienny wygląda podobnie tylko bez cieni, sama kreska i dużo mocniej podkreślona:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie Ci w tym makijażu :) Ja też lubię takie klasyczne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny, klasyczny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja się tak maluję do pracy, tylko bez kreski na dole :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście delikatny, prosty i efektowny.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny codzienny makijaż ;) subtelnie i ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny, podkreślający oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny jest! Ja nie umiem takich robić, zawsze wydaje mi się za słaby potem dokładam dokładam dokładam i powstaje wieczorowy a potem stwierdzam, że za mało oryginalny, walnę awangardą i tak powstaje mój blog haha ;D

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))