wtorek, 2 września 2014

Złoto fioletowe oko

Witajcie!

Dzisiaj przybywam z kolejnym makijażem, tym razem w odcieniach złota i fioletu. Są to dwa, z trzech moich ulubionych kolorów, które bardzo często nakładam na powiekę-brakuje tylko brązu:) Jako, że jestem posiadaczką bursztynowo zielonych oczu, jest to połączenie idealne dla mojej tęczówki.

Cienie, których użyłam pochodzą z paletek Technic Electric Metalix oraz Ultra Violet. Muszę przyznać, że bardzo lubię te paletki- są bardzo tanie i mają bardzo ładne wersje kolorystyczne, a przy tym, jakość jest na prawdę zadowalająca:) Do podkreślenia linii rzęs posłużyła mi kredka firmy Avon, Glimmerstick Diamonds, w odcieniu Sugar Plum.


Usta pomalowałam nowością w mojej kosmetyczce, a mianowicie lakierem do ust BIG BANG GLOSS od MIYO w odcieniu 04 Dirty Nelly. Zapraszam do oglądania!





Co myślicie o takiej propozycji? Lubicie paletki Technic Electric?:)


14 komentarzy:

  1. Ładnie się komponują te dwa odcienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie odcienie na oczkach. Moim zdaniem świetnie się komponują ze sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie. Masz zadziwiającą tęczówkę, bardzo oryginalna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. połączenie kolorków podobne jak u minie w najnowszym poście ;) slicznie ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję- te dwa kolory idealnie ze sobą współgrają;)

      Usuń
  5. Bardzo ładny makijaż. Piękny masz kolor tęczówki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super makijaż , świetnie do ciebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne. Ja w ogole nie znam tych paletek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyszedł ci ten makijaż. Nie znam tej paletki, ale chętnie poznam, skoro tak ją zachwalasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Propozycja jak najbardziej na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Złoto i fiolet to bardzo fajna kompozycja

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))