wtorek, 22 lipca 2014

Pomarańcz i fiolet, czy to zgrany duet?

Cześć!

Dziś ponownie wracam, aby pokazać Wam kolejny makijaż. Tym razem kolorowy, lekki, idealny na lato. Z reguły nie maluję się na kolorowo, sama nawet nie wiem dlaczego. Wydaje mi się, że nawet nieźle mi taki makijaż pasuje:) Pomimo, że na oczach i tak sporo się dzieje, usta też pomalowałam mocnym, ale za to transparentnym kolorkiem - balsamem koloryzującym do ust z Avonu, w odcieniu coral crush. Taki look w szczególności polecam Paniom o zielonej tęczówce oka, gdyż jak wiadomo, fiolet  bardzo podkreśla zieleń na tęczówce.

Makijaż oka prezentuje się następująco:


A cała twarz wraz z pomalowanymi ustami wygląda następująco...



Jak zauważyłyście, nigdy nie tworzę listy, jakich kosmetyków użyłam. Moim zdaniem jest to zbędny element moich postów, bo każdy mający podobne kolory w swojej paletce z cieniami czy kolekcji pomadek i błyszczków, może coś podobnego stworzyć. Chcieć to móc! A jeżeli jakiś kosmetyk Was szczególnie zainteresował, śmiało pytajcie w komentarzach:)


Co myślicie o takiej letniej, kolorowej propozycji?:) 


15 komentarzy:

  1. Zgrany :) Uwielbiam pomarańcz na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę miedź, ale taki mały ostry akcent coraz bardziej mi się podoba;)

      Usuń
  2. bardzo ładnie wyszło ,świetnie wyglądasz ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. O, super połączenie :D Bardzo mi się podoba jak robisz taką małą plamkę koloru bliżej wewnętrznego kącika, a wygląda to tak intensywnie, ale to zależy od kształtu powieki ;) Ps. Nie wiem czy dotarł do Cię mój ostatni komentarz pod poprzednim postem, bo chyba coś poszło nie tak przy dodawaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) Kochana, komentarza niestety nie ma, więc nie dotarł:) A jakieś uwagi co do poprzedniego makijażu, wskazówki, masz??:)

      Usuń
    2. Nie, po prostu pisałąm że super efekt z tylko 2 cieni ;) Poza tym piękny kolorek, taki czekoladowy :) :*

      Usuń
  4. Makijaż jest świetny, muszę wypróbować na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo... pomarańcza i fiolet bardzo fajnie ze sobą współgrają! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, świetny makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wg mnie połączenie jak najbardziej trafione :)

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))