czwartek, 24 lipca 2014

Działa, czy nie działa?




Witam!

Nigdy nie używałam kremów pod oczy i na powieki, wydawało mi się, że taki krem nic dobrego i nowego nie zrobi z moimi powiekami. Będąc z siostrą i znajomą na zakupach w pewnej z drogerii, wpadł mi w oko

bio-żel pod oczy i na powieki zmniejszający obrzęki, szałwiowy,  firmy Ziaja.

Nigdy wcześniej nie widziałam podobnych produktów od tej firmy, więc stwierdziłam - grzech nie spróbować, za nie całe 5 PLN?! I tak oto zaczęła się moja przygoda z tym produktem...




Mam go od ponad miesiąca, stosuję prawie codziennie, czasami kilka razy w ciągu dnia (2-3). Co do samego opakowania i konsystencji nie mam żadnych uwag, ot, zwykły, lekki żel w wygodnej tubce z wąskim aplikatorem. Zapach prawie niewyczuwalny. Ale jeśli chodzi o obietnice, jakie producent zamieścił na opakowaniu, to szczerze mówiąc, nie wiem, jak się do końca określić. Obrzęki faktycznie, może i trochę zmniejsza, gdyż sama nie mam z tym problemu, ale stosując go w czasie sesji, kiedy spałam po 3-4 godziny na dobę, żyjąc w ciągłym stresie, nadwyrężając każdego dnia swoje oczy, żel ten dawał im trochę ulgi i sprawiał, że mogłam wyjść po nieprzespanej nocy do ludzi, nie przypominając Zombie;)  Faktem jest, że dosyć dobrze nawilża i uelastycznia skórę.






Teraz, z przyzwyczajenia, lubię go stosować, przyjemnie chłodzi przez chwilkę powieki, zaraz po aplikacji. Przeciętny produkt za niską cenę, warto wypróbować, bo kosztuje grosze. Plusem jest to, że jest niesamowicie wydajny. Jedno jest pewne, krzywdy na pewno nie zrobi-a pomóc może.








Ja często sięgam po produkty firmy Ziaja, lubię ją za to, że ma szeroką gamę produktów. A Wy, miałyście/macie któryś z żeli pod oczy i na powieki  tej firmy?



9 komentarzy:

  1. Jednak w takie kremy wolę zainwestować więcej bo wiadomo to inwestycja na całe lata;;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, ale jak pisałam-nigdy wcześniej takich nie używałam, więc na początek chciałam spróbować czegokolwiek, czy w ogóle zda to u mnie egzamin:)

      Usuń
  2. Mnie mój też nie zachwycił - taki o, nawilżacz. :) Ale fajnie się sprawdza jako nawilżająca baza przed nałożeniem korektora pod oczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Ziaji chyba nie miałam jeszcze kremu pod oczy, ale kremu pod oczy używam od 20. roku życia i muszę przyznać, że skórę pod oczami mam w niezłej kondycji, pomijając cienie pod oczami, które są ozdobą niemal każdej mamy malucha.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam taki żel, ale z Eveline i niestety mnie uczulił. A krem pod oczy staram się codziennie używać

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszała jeszcze o tym żelu ;) może to dlatego, że nie jestem przekonana do tego typu produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam tego kosmetyku, ale Ziaję bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zdecydowanie wole kremy pod oczy marek aptecznych, gdyż drogeryjne marki bardzo czesto mnie uczulaja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam tego produktu, aczkolwiek mam kilka innych Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))