wtorek, 1 lipca 2014

S.O.S dla ust:)

Witajcie!

Dzisiaj krótko zwięźle i na temat ust:) Znalazłam bardzo fajny, wydajny, pięknie pachnący balsam do ust z firmy Eveline Cosmetics. Mam bardzo delikatne, często przesuszone usta, i dużo mi takich produktów schodzi w ciągu roku. Ale ten, o którym dzisiaj piszę, bardzo mnie zaskoczył swoją wydajnością i czasem, na jaki nawilża moje usta. Mowa o odżywczo - regenerującym balsamie do ust SOS. Ja mam wersję truskawkową, która pięknie pachnie(bardziej owocowo niż tylko truskawkowo) i przyjemnie się jej używa


Tak prezentuje się sam produkt:



Jak zapewnia producent, innowacyjna, odżywcza formuła Receptury Szwajcarskiej bogata w zaawansowane składniki aktywne o silnym działaniu regenerującym głęboko nawilża i intensywnie wygładza usta. Odbudowuje naturalną warstwę hydrolipidową naskórka i chroni go przed ponowną utratą wilgoci.
Co więcej, balsam posiada filtr SPF 20, który chroni delikatną skórę ust przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych, co w moim przypadku ma wielkie znaczenie. 

Natychmiast po zastosowaniu moje suche, spierzchnięte i popękane usta odzyskują ulgę, stają się miękkie, jędrne i gładkie.


Bogata w innowacyjne składniki aktywne formuła zawiera:masło kakaowe, wosk pszczeli , lanolinę, kompleks witamin E + C, SPF 20.



Ja nie mam zastrzeżeń do tego produktu. Bardzo go polubiłam. A Wy, znacie ten balsam, jakie macie odczucia??



10 komentarzy:

  1. Marka Eveline ma świetne odżywki do paznokci... i jak widać - nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywkę 8 w 1 uwielbiam, za to, co zrobiła z moimi paznokciami, nigdy nie miałam takich mocnych, jak teraz.

      Usuń
  2. Niestety nie znam tego balsamu, ale firmę Eveline lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. może spróbuję jak skończy się mój balsam z L'biotici :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto, tym bardziej, że nie jest drogi:)

      Usuń
  4. Ja z kolei bardzo lubie balsam z Yves Rocher ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. teraz mam pomadkę ochronną z Alterry z rumiankiem, ale może skuszę się na ten balsam, gdy mi się skończy :D dodaję do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie wypróbuje każdy produkt do ust lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego balsamu, ale może pomyślę o nim na zimę.

    OdpowiedzUsuń
  8. moim absolutnym hitem w pielęgnacji ust jest Carmex i oczywiście naturalny miód

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))