środa, 20 sierpnia 2014

Nie taki diabeł straszny...:)


Cześć Dziewczyny!





Dzisiejszego wieczora przychodzę z recenzją kremu, którego opinie na blogach naprawdę mnie przeraziły. Kupiłam go w ciemno, tak po prostu, wrzuciłam przy okazji do koszyka, i po przyjściu do domu trochę się przeraziłam, czytając o nim niemalże same złe opinie. "No to ładnie"-pomyślałam. No ale nic, trzeba zużyć, przynajmniej w  części, bo u mnie każdy grosz wydany ma znaczenie, i nawet te 4 zł, które na niego przeznaczyłam, trzeba było jakoś spożytkować:)




I o dziwo, byłam miło zaskoczona. Fakt, krem jest tłusty, a  nie jak sugeruje producent, półtłusty. Jest tłusty i gęsty niesamowicie! Ale nie odrzuciło mnie to, gdyż sięgając po ten krem miałam na uwadze tylko i wyłącznie stosowanie przed snem, w celu intensywnego nawilżenia, natłuszczenia, i w tej roli, sprawuje się bardzo dobrze;) Nie podrażnia, nie zapycha, nie wywołał u mnie wysypki, czy czegokolwiek niepokojącego. Całkiem dobry, jak na tą cenę.  Dodam, że moja cera nie jest cerą suchą! Mam raczej cerę mieszaną, ze skłonnością do przetłuszczania. Jak widać, i przy tak problematycznej skórze, ten kremik daje radę:)





Nadaje się również do stóp, rąk i dekoltu!:) Więc gdy nasze fundusze nie pozwolą na nic lepszego, warto sięgnąć po nagietkowy kremik z Ziaji- w tej cenie, nic nie ryzykujemy!


A Wy, podzielacie te złe opnie o tym kremie? Znacie, używacie?:) 



7 komentarzy:

  1. Oj nie... mnie tego typu kremy zapychają straszliwie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam go, ale w przyszłości chętnie kupię by stosować na dekolt, bo na twarzy dostałabym niezłego wysypu - po parafinie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do szyi i dekoltu się nada, a warto już teraz zacząć dbać o te partie ciała;)

      Usuń
  3. akurat tego nie stosowałam :) ale ostatni jaki miałam trochę odstraszył mnie od ich kremów ;) a mianowicie Krem na dzień i na noc do skóry bardzo suchej, podrażnionej z bio olejkiem arganowym. --> był bardzo tłusty na tyle że jak wstawałam to dalej byłam tłusta i strasznie zapychał ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ziaje lubię stosować na nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli o mnie chodzi, Ziaję lubię i chyba jeszcze żaden ich kosmetyk mnie nie rozczarował.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na Ziaję nie narzekam, uwielbiam ich balsam kozie mleko oraz kremik oliwkowy :) niedrogie, spełniają moje oczekiwania i są bardzo wydajne :)
    Buźka :*
    ♥ kasjaa.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))