czwartek, 28 sierpnia 2014

Letnia powieka na zakończenie lata:)

Cześć!!

Pojawiam się z makijażem, tym razem letnim, kolorowym, ale nieprzerysowanym, nadającym się na dzień. Coraz częściej sięgam po kolorowe cienie, od których długie czasy stroniłam i wydaje mi się, że chyba niepotrzebnie. 

Pogoda ostatnimi czasy nie rozpieszcza, jest coraz chłodniej, czuć nieuchronnie zbliżającą się jesień. Warto, póki jeszcze panująca aura pozwala, stawiać na letnie, kolorowe i lekkie makijaże! A o to moja propozycja:)


Jak widać, jest to kompozycja bieli, słonecznej żółci, czerwieni i brązu. Same gorące kolory!:)



Myślę, że gdyby bardziej obrysować oko, np czarną, roztartą kreską i bardziej podkreślić zewnętrzne kąciki oka uzyskalibyśmy fajny, wieczorowy, intensywny efekt.


Co myślicie o takiej propozycji? Też zaczynacie tęsknić za upałami?:) 


21 komentarzy:

  1. Kojarzy mi się z zachodem słońca, uwielbiam ten motyw, piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ślicznie wyszło tylko zapomniałaś o podkreśleniu brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wydaje mi się, że moje naturalne są wystarczająco ciemne i mają fajny kształt-po co psuć? Mam drobną twarz i kiepsko wyglądają u mnie wyrysowane brwi-uwierz:)

      Usuń
  3. dla mnie mega ;) gdybym ja miała talent do makijażu oka, cieniowaniu to byłabym happy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. robilam dzis podobny :) sliczny ci wyszedl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie zestawienie kolorów! Sama pokusiłabym się o taki makijaż, świetny jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak ja już tęsknię za upałami:)
    Piękny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż :) Bardzo do Ciebie pasują takie ciepłe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zazwyczaj stawiam właśnie na ciepłe odcienie brązu:)

      Usuń
  8. Cudowny makijaż :) Nawet próbowałam dzisiaj podobny sobie wykonać(na wzór twojego), ale jak zwykle z moim talentem do malowania się, wszystko rozmazałam i musiałam zmyć :(
    zazdroszczę ;* świetny blog, dodaję do obserwowanych
    http://noellla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie to wygląda :3
    Ja wcale nie tęsknię za upałami :DD

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny makijaż! piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny makijaż na taki okres przejściowy między latem a jesienią <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny jest. Jak dla mnie nie musi być zadnej roztartej kreski:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam się cieszę na jesień. A ten makijaż równie dobrze ma jesienne kolory, więc można korzystać z inspiracji, bez opłakiwania wakacji.

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))