środa, 13 sierpnia 2014

Subtelny makijaż na wyjście/ślub

Cześć!

Dzisiaj propozycja subtelnego makijażu podkreślającego i powiększającego oko. Jest to kompozycja pudrowego różu, bieli, czerni i brudnego brązu. Myślę, że nadawałby się również dla przyszłej Panny Młodej- gdyż jest delikatny, ale widoczny i elegancki. I nie trzeba wielkich umiejętności, nie mamy tutaj precyzyjnej kreski-została roztarta, czy też doklejanych rzęs:)


Muszę przyznać, że lubię i nie lubię jednocześnie swoich oczu. Są duże, mam ładny kolor tęczówki, i gęste długie rzęsiska, za które pewnie niejedna z Was, sporo by dała:) Ale mam niesamowicie małą przestrzeń pomiędzy brwiami a powieką, co więcej, mam blisko osadzone oczy, i zawsze, ale to zawsze muszę ostro rozjaśniać wewnętrzne końciki, co by przypadkiem nie wyglądać jak panda. Pamiętam jak kiedyś zrobiłam sobie klasyczne smokey eyes. Nie zapomnę tego widoku nigdy:D No ale cóż, nie można mieć wszystkiego:)




I co myślicie o takim makijażu? Nadawałby się na ten jedyny dzień w białej sukni?
A Wy, jaki miałyście/ lub jaki planujecie, makijaż na Waszych ślubach? Subtelny, czy bardziej wyrazisty?



16 komentarzy:

  1. Bardzo ładny :) Niejednej pannie młodej taka uniwersalność będzie pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest bardzo delikatny, a zarazem pięknie podkreśla oczy. Masz rację, dałabym wiele za tak duże oczyska, są niesamowite! Mi niestety nie jest dane myśleć jeszcze o ślubnym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam myślę nad swoim ślubem już od podstawówki...;)

      Usuń
  3. piękny makijaż wg mnie jak najbardziej nadaje się na ślub ☺ a rzęsy masz boskie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki makijaż najczęściej jest widziany u panien młodych, mój był podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja lubię takie makijaże, niby proste, a najładniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny makijaż :) Takie uwielbiam na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest. Ale na ślub wiedziałabym coś nieco mocniejszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jest to dobra opcja dla osób, które nie malują się na co dzień. Ja się maluję, i pewnie trochę bardziej poszaleję przy tej okazji:)

      Usuń
  8. podoba mi się ;) niestety ja nie mam talentu do makijażu oczu cieniami

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie narzekaj, ja mam opadające powieki i bardzo małe oczy.

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))