piątek, 14 marca 2014

A jednak.

Witam Wszystkich bardzo bardzo gorąco!


Co to dużo mówić, nie mogłam się oprzeć pokusie i jako kolejna z Was, Drogie blogerki, (i blogerzy,  bo nie orientuję się, czy w takowej tematyce tacy istnieją:)) zasilam szeregi blogów związanych z urodą, makijażem, kto wie, może i modą. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta:) Podobnie jak Wy, wiele rzeczy testuję na sobie, i myślę, że warto się swoimi obserwacjami i doświadczeniami podzielić. Sama bardzo lubię przeglądać takie blogi, ba, robię to niemal każdego dnia, jako szary anonimek. Stwierdziłam, że muszę to zmienić!:) O czym będę pisać? Myślę, że skupię się na recenzjach produktów pielęgnacyjnych, do makijażu oraz akcesoriów z tym związanych, ale oczywiście, będę przeplatała to makijażami, popisami kulinarnymi, ciekawostkami i radami dla każdej pani domu:) Nie byłabym sobą, jak bym się trochę nie pozachwycała różnymi akcesoriami i wyposażaniem do mieszkań(ach jak ja lubię takie sprawy, poduszki, bibelotki, pudełka, świeczki zapachowe, skrzyneczki:D) Daję sobie szerokie pole do popisu, a co tam, jak szaleć to szaleć. Nie będę się teraz rozwodzić co i jak, same zobaczycie! I proszę o wyrozumiałość, to miejsce dopiero raczkuje:) Cóż, pozostaje mi jedynie gorąco zachęcić do odwiedzania mojego bloga.


Do zobaczenia wkrótce!!:)

4 komentarze:

  1. Zapowiada się interesująca tematyka bloga. Czekam na posty... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie! Czekam na kolejne posty. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia w prowadzeniu, czekamy na kolejne posty:) zapraszam do siebie i obserwacji!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie że jesteś! będę wpadać! :)

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))