niedziela, 23 marca 2014

Włosowe trio.

Witajcie!

Dzisiaj kilka słów o produktach do włosów. Jako, że jestem posiadaczką bardzo długich włosów, i na dobrą sprawę, w ciągu ostatnich, żeby nie skłamać około 8 lat, byłam tylko raz u fryzjera, staram się o nie w miarę możliwości dbać.  Co więcej, końcówki też oszczędzam, podcinam co kilka miesięcy. Mimo tego, że traktuję je co jakiś czas farbą, i to nie jakąś "super" z górnej półki, ale o tym innym razem, całkiem nieźle się trzymają. Jak nie trudno się domyślić, przy takiej długości, włosy od połowy długości są dosyć suche. Lubię więc w ciągu dnia trochę je nawilżyć, a bardziej, poprawić szybko ich wygląd. Do tego, obecnie, używam 3 różnych produktów. Oto one:


Marion, Natura Silk, Odżywka regenerująca bez spłukiwania do włosów farbowanych `Jedwabna kuracja`


Spotkałam się z różnymi opiniami na temat tego produktu, mimo wszystko, wypróbowałam, i jestem bardzo zadowolona. Umiejętnie użyty faktycznie robi coś z włosami. Włosy stają się miękkie, błyszczące. Co więcej, w porównaniu ze słynnym jedwabiem z biosilka ma lepszy skład. Ja na pewno kupię kolejne opakowanie, z resztą, to jest już drugie:) 

PLUSY:
- Gęsta konsystencja
- Wydajna
- Poręczne i praktyczne opakowanie
- Aplikator
- Po aplikacji włosy są miękkie, gładkie, błyszczą, wyglądają na zdrowe i nawilżone
- Włosy znacznie lepiej się rozczesują i mniej kołtunią
- Solidne opakowanie
 
MINUSY
- Jak dla mnie nie ma!:)

Marion, 7 Efektów, Kuracja z olejkiem arganowym


Ten produkt był dołączony do farby, którą używam. Cieszę się, że za niego nie płaciłam, bo jest bardzo przeciętny. Nie robi nic szczególnego, jedynie wygładza włosy. I w odróżnieniu od poprzednika z tej samej firmy, ma w składzie alkohol, a to u mnie duży minus, jeśli chodzi o produkty do włosów. 

PLUSY:
-Wydajny
-Wygodne opakowanie z pompką
-Wygładza włosy

MINUSY
-Alkohol w składzie
-W zasadzie nic nie robi z włosami (poza wygładzeniem)

Farouk, Biosilk, Silk Therapy (Naturalny jedwab - odżywka regenerująca bez spłukiwania)

Kupiony jako pierwszy, z tego rodzaju produktów, kiedy jeszcze nie za bardzo zwracałam uwagę, czego używam. Ślicznie pachnie i daje natychmiastowy efekt pięknych, lśniących włosów jak z reklamy. Ale, tragiczny skład plasuje go na samym końcu w rankingu tej trójki. Przy częstym stosowaniu na pewno, bardzo wysuszyłby włosy. Ja używam go dosyć rzadko, przed jakimiś większymi wyjściami, imprezami, koncertami, gdy chcę, by włosy ładnie wyglądały. Wtedy się sprawdza. Ale przestrzegam przed częstym stosowaniem! 

PLUSY:
-Cudowny efekt zaraz po użyciu
-Nadaje włosom piękny blask i wygląd jak z reklamy

MINUSY:
-Przesusza
-Niszczy włosy
-Powalający efekt trwa 'do umycia' 
-Nie poprawia kondycji włosów
-Okropny skład (alkohol już na samym początku!)

Miałyście któryś z tych produktów, sprawdziły się? Czy macie podobne odczucia?:) 



9 komentarzy:

  1. Nie sądziłam, że jedwab tak źle działa na włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, na ten z biosilka trzeba uważać:/

      Usuń
  2. Ile ja bym dała za długie piękne włosy! :( Osobiście sobie chwalę jedwab z Green Pharmacy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym jedwabiu jeszcze nie słyszałam, muszę wypróbować, bo szampony mają fajne:) Włosy zawsze możesz zapuścić;)

      Usuń
    2. Zapuszczam, zapuszczam ale strasznie wolno rosną :(

      Usuń
  3. Lubię tą jedwabna kuracja z Marion :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejek marion u mnie spisuje się nadzwyczaj dobrze tylko obciąża moje włosy, z biosilkiem już się też nie lubimy:/

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepszego produktu wg Ciebie nie miałam :P 2 pozostałe tak :)

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))