środa, 26 marca 2014

Skrzyneczka szczęścia.

Witajcie Kochane!

Dzisiaj krótki post o mojej skrzyneczce, w której trzymam drobiazgi, kosmetyki, biżuterię. Dostałam parę lat temu na urodziny od chłopaka, sam malował to cudo, więc każdy może mieć taką wyjątkową, dopasowaną do swojego wnętrza i gustu skrzynkę. Osobiście uważam, że jest to super sprawa! Wymiary ma ok. 30cm/20cm/14cm (długość/szerokość/wysokość), więc jest całkiem spora. Co fajniejsze, pod wiekiem ma lustro, przy którym można się malować:) Można by rzec, ze to taka mini, przenośna toaletka. W  środku są dwa wyjmowane piętra, każde z 6 przegrodami, plus wolna przestrzeń na dnie, w sumie są tak jakby trzy pięterka:)  Do kupienia są podobne na allegro, za naprawdę nieduże pieniądze. Na zdjęciu jest również organizer z biedry, gdzie na razie goszczą moje pomadki:) A tak to mniej więcej wygląda:



I tutaj jak się prezentuje zamknięta skrzynka:


A Wy w czym trzymacie swoje drobiazgi??:)

11 komentarzy:

  1. wszystko pieknie poukladane bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam podobne 2 szkatułki, trochę mniejsze i bez przegródek, ale dają radę hehe :D
    Bardzo ładnie to wygląda muszę powiedzieć :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna skrzyneczka. :) Ja swoje biżuteryjne skarby trzymam w dużym, przezroczystym pudełku z pokrywką. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie organizery, wszystko fajnie uporządkowane i na miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super jest ten organizer z biedronki ;D A skrzyneczka tez piekna i najwazniejsze, ze wykonana z sercem i od bliskiej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydałaby mi się taka skrzyneczka, bo trzymam wszystko luzem w szufladzie i nigdy nic na szybko nie mogę znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Organizerki z biedronki są mega, no i tanie jak barszcz!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ta skrzynka i ten organizer na kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))