piątek, 21 marca 2014

Coś dla zielonookich.

Witajcie!!

Przygotowałam dla Was fioletowe smokey eyes. Z uwagi na to, że taki makijaż jest stworzony dla zielonookich kobiet, często sama sobie taki robię, bo do nich należę:) Dodałam troszkę brązu i fuksji, ale niestety na zdjęciach praktycznie brązu nie widać. Mimo wszytko, wydaje mi się, że  prezentuje się całkiem ładnie:) Do tego błyszczyk, i jesteśmy gotowe. Wieczorem pewnie postawiła bym na mocniejsze usta.

Ależ dzisiaj piękna pogoda, w końcu prawdziwa wiosna! Pozdrawiam bardzo gorąco i życzę miłego weekendu. Zapraszam do oglądania!


Zbliżenie na powiekę




I co o tym myślicie??:)

11 komentarzy:

  1. u kogoś pięknie, ale sama nie pokusiłabym się o cienie różowe i fioletowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, jest to kolorystycznie odważna propozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, jest śliczny, ale to niestety nie jest smoky. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, no może nie jest aż taki wyrazisty, nie jest to klasyczne smokey, ale to jest moja wersja:), na inną nie mogę sobie pozwolić, bo wyglądam jak panda:) w rzeczywistości jest trochę ciemniejszy. Milo, że Ci się podoba mimo wszytko:)

      Usuń
    2. No bo jest śliczny! :) To, że to nie jest smoky, to przecież nie oznacza, że jest to brzydki albo źle zrobiony makijaż. :) Do twarzy Ci w takim kolorze. :)

      Usuń
  4. Pięknie! Choć sama na takie kolory chyba bym się nie zdecydowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż. Mam zielone oczy i to prawda - fiolet bardzo je podkreśla.

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie Ci w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba! Czy do brązowych/piwnych oczu będzie pasowało takie połączenie kolorów?
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie jak najbardziej do piwnych oczu też będzie idealny, ja mam zielono-brązowe:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne kolory, pasują Ci :)

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))