sobota, 15 marca 2014

Today, tomorrow, always.

Witajcie!

W dzisiejszy, paskudny poranek stwierdziłam, że zmaluję jakieś fajne oczko:) Generalnie, jestem bardzo monotematyczna, jeśli chodzi o mejkap, wolę nie szaleć z kolorami, najlepiej czuję się w brązach i złotach. Ale nie oznacza to, że jest to makijaż mało widoczny. Dzisiaj pokażę właśnie jeden z moich standardowych szybkich makijaży. Jako, że jestem posiadaczką bardzo jasnej karnacji, dodatkowo jest to fajna opcja, na ocieplenie moich zimnych kolorków;) Nie będę czarować, mistrzem makijażu nie jestem, no, i strasznie jestem niecierpliwa w tej kwestii, lubię szybki i spektakularny efekt. Aczkolwiek, chyba mi to na dobre wychodzi, bo nie raz słyszałam miłe słowa ze strony znajomych i koleżanek w kwestii mojego makijażu.
W związku z pluchą i ciemnotą na dworze, zaszalałam z ustami. Uwielbiam różowe usta!:) To co mam dziś na nich, to miła niespodzianka od firmy AVON. Kosztowała jedyne 4,99, a jak dla mnie, jest to cudo. Mowa o nawilżającym balsamie do ust-kolorowy koktajl. Kolorek fuchsia flash.  Zapraszam do oglądania.



Tutaj samo oko


I cała twarzyczka:)))


I cała ja. Wybaczcie plamkę na twarzy, ale strasznie wiało i deszcz padał, stąd takie coś:)

Co myślicie o takim makijażu?? I jak Wam się podobają takie usta?

5 komentarzy:

  1. piękny makijaż! :))) oko pomalowane rewelacyjnie! :) bardzo ładna z Ciebie dziewczyna, urodziwa :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli Ci nie zależy to polecam wyłączyć weryfikację obrazkową przy dodawaniu komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź, już wyłączona:) Pozycja obserwowani tez się pojawi:) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. chciałam dodać do obserwowanych, ale nie widzę tej pozycji u Ciebie :(

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))