środa, 29 października 2014

Big Bang na ustach:)

Cześć!

Od pewnego czasu namiętnie używam pewnego lakieru do ust. Produkt ten na tyle spełnił moje oczekiwania, że mogę o nim napisać całkiem pochlebną opinię. Wiele razy słyszałam pytania koleżanek z uczelni, co mam takiego na ustach, co to za kolor, że bardzo mi w nim do twarzy. Chociaż sama, nie byłam przekonana, czy ten odcień mi pasuje, gdyż oczekiwałam, że będzie to bardziej chłodny i "brudny" ocień różu. Dzisiaj mogę powiedzieć, że jest to bardzo ładny kolor, wielu typom urody będzie pasował.

 Mowa o Miyo, Big Bang Gloss, Lakier do ust w odcieniu 04 Dirty Nelly, o którym wspominałam w moich ulubieńcach do makijażu.








Aplikator jest standardowy, jak w wielu błyszczykach z tym, że ma dziurkę w której zbiera się produkt. Dzięki temu rozwiązaniu łatwiej go rozprowadzić na ustach, nie trzeba kilka razy maczać pędzelka w tubce.










A tak, sam lakier prezentuje się na moich ustach. Kolor jest bardzo nasycony, usta pięknie lśnią. Lakier jest bardzo trwały, po jakimś czasie trochę znika, usta stają się bardziej matowe, ale dalej widać intensywny kolor. Co więcej, produkt znika z ust równomiernie, dzięki czemu nawet po kilku godzinach wszystko wygląda estetycznie:)




Cena oscyluje około 10 złotych. Nie jest to dużo, jak na tak zadowalający produkt. Stacjonarnie mogą istnieć problemy z jego zdobyciem, ale jest w ofercie wielu sklepów internetowych, np. http://www.i-lovebeauty.pl/


























I co myślicie o tym produkcie? Znacie lakiery od Miyo? Też podzielacie opinię,że w tym różu mi do twarzy?:)


18 komentarzy:

  1. BARDZO Ci do twarzy, piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, że kolor jest nieco inny, niż oczekiwałaś, uważam, że jest świetny i bardzo Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę na ten produkt. Mi akurat wpadły w oko inne kolory, ale i ten jest bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudnie wygląda! :D Za dyszkę chętnie wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, bardzo pasuje Ci ten kolorek, w ogóle bardzo ładny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wygląda na ustach i kolor też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba sobie kupię, bo zaintrygował mnie ten aplikator.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wygląda , bardzo mi sie podoba :)
    Pięknie!

    Zapraszam do siebie! :*
    http://lenacayenne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor :) świetnie do ciebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam okazji poznać tych lakierów, a w kolorku naprawdę Ci ładnie bo i sam kolorek jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny odcień! Bardzo mi się podoba, szkoda, że nie widziałam u mnie w okolicy nigdzie MIYO ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę ślicznie wygląda na ustach:)

    OdpowiedzUsuń

Gorąco zapraszam do komentowania! Będzie mi niezmiernie miło:))